Gå til innhold

Hvor gammel er jeg?

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Jeg har reagert på at du har skrevet så åpent om personalkonflikten og rettsaken, og har nok på grunn av det sett for meg at du må være yngre enn jeg først trodde du var. Før det "tok av" så jeg for meg at du var 35+ siden du har rukket med så mye, har dyrt hus og reiser og ferierer en hel del. Jeg tror nok du er en del yngre enn det. 24-25-26...?

Det lille jeg har lest om personalkonflikt og rettssak (ikke nok til å få med meg helheten), så har jeg egentlig reagert mer på måten det ble fremlagt på enn akkurat åpenhet. Det gjelder andre saker også, men jeg følger ikke med på dol som en føljetong.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• Hatsumomo

6

• Dorthe

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det lille jeg har lest om personalkonflikt og rettssak (ikke nok til å få med meg helheten), så har jeg egentlig reagert mer på måten det ble fremlagt på enn akkurat åpenhet. Det gjelder andre saker også, men jeg følger ikke med på dol som en føljetong.

Idet innlegget ble sendt tenkte jeg at det heller burde stått at jeg reagerte på hvordan hun la frem saken. Det gikk litt for fort her:-)

Skrevet

Det følger vel kanskje med det å få barn etc vil jeg tro...

Tja, ikke nødvendigvis.

Har da barn selv, er noen år eldre enn deg - men har nok et verdenssyn på mange områder som er en god del til venstre politisk sett enn hva du har *s*

Og samtidig bør det vel sies at mine jevnaldrende tidvis beskylder meg for å være konservativ og gammeldags ;-)

Men barn gjør en ting med oss mennesker - ideelt sett ihvertfall.

De får oss til å i større grad reflektere over forhold utenfor vår egen nesetipp, og hjelper oss til å se at det er en verden også utenfor vår egen navle ;-)

amerikafareren
Skrevet

Idet innlegget ble sendt tenkte jeg at det heller burde stått at jeg reagerte på hvordan hun la frem saken. Det gikk litt for fort her:-)

Da er vi enige;)

Skrevet

DU er da ikke 26?

Er jeg ikke? *sjekker fødselsattesten min*

Jo jeg er nok vitterlig hele 26 år. Hvordan da?

Gjest No way, José
Skrevet

Er jeg ikke? *sjekker fødselsattesten min*

Jo jeg er nok vitterlig hele 26 år. Hvordan da?

Trodde du var ca. 40-50.

Skrevet

Konservative holdninger kommer ikke av å få barn. Jeg er enig med Hawkwind, og for min del har en del falt på plass etter at jeg visste hvor gammel du er.

Jeg ser nå at du har utrettet mye i forhold til alder, men før trodde jeg at måten du fremlegger saker på kom av at du var umoden. Nå ser jeg at det kommer av ung alder.

Mener du med den uttalelsen at Persille er umoden i forhold til deg?

Skrevet

Trodde du var ca. 40-50.

Å herlighet... 40-50!?!?

Kan ikkes skjønne hva jeg har skrevet som har gitt _det_ inntrykket da...

Gjest hi hi morsomt
Skrevet

Hvor gammel er du da? (skal lese tråden og se om det står her...)

Fordi du har utrettet så mye. Derfor tror jeg du er endel eldre enn meg. Jeg er 25.

jøss, jeg trodde du var 35+

Skrevet

jøss, jeg trodde du var 35+

Du er 25?! Jøje meg, trodde du var rundt 40 jeg! Men du er til og med yngre enn meg :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå fikk jeg jo vite alderen din den hyggelige msn-kvelden i påsken.

Men jeg husker at jeg ble overrasket, jeg trodde at du minst var passert 30.

Hvorfor: Det vet jeg ikke helt, antar det har med alle barnehagetrådene å gjøre...

Skrevet

Jeg trodde også du var 3-4 år eldre enn meg, og var ganske overraska da du "bare" var 26. ;)

Skrevet

Men hvorfor trodde du det?

Jeg synes bare du har virket mye eldre enn du er i innleggene du har skrevet. Jeg vet ikke hvorfor, men har fått inntrykket av en litt "gammelmodig" person.

amerikafareren
Skrevet

Mener du med den uttalelsen at Persille er umoden i forhold til deg?

Jeg kunne ha vært moren til Persille. Ellers så sammenlignet jeg henne ikke med meg eller noen andre. Jeg har sagt andre steder også at måten hun diskuterer på kan jeg nå forklare med hennes unge alder.

Gjest marveF
Skrevet

Jeg kunne ha vært moren til Persille. Ellers så sammenlignet jeg henne ikke med meg eller noen andre. Jeg har sagt andre steder også at måten hun diskuterer på kan jeg nå forklare med hennes unge alder.

"Jeg kunne ha vært moren til Persille"

Neppe. Til det har du nok hatt for skjeden sex.

amerikafareren
Skrevet

"Jeg kunne ha vært moren til Persille"

Neppe. Til det har du nok hatt for skjeden sex.

Den var ikke lett å forstå??

Skrevet

Nå fikk jeg jo vite alderen din den hyggelige msn-kvelden i påsken.

Men jeg husker at jeg ble overrasket, jeg trodde at du minst var passert 30.

Hvorfor: Det vet jeg ikke helt, antar det har med alle barnehagetrådene å gjøre...

Nå ser jeg det :) Jeg ante rett og slett ikke at hun også var der. Det gikk litt i surr for meg når det var så mange.

amerikafareren
Skrevet

Å herlighet... 40-50!?!?

Kan ikkes skjønne hva jeg har skrevet som har gitt _det_ inntrykket da...

Men det er en herlig alder da;)

Skrevet

Også jeg som hadde tenkt å ikke bli voksen :(

Det er så mye ansvar!

Jeg ante faktisk ikke at du var en av de jeg chattet med i påska. (Forsto det når jeg leste Ulvinnens svar til deg) Jeg forbinder deg med innlegg på foreldre/barn. Det må være alderen :-O

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå ser jeg det :) Jeg ante rett og slett ikke at hun også var der. Det gikk litt i surr for meg når det var så mange.

Du sier noe :-)

Vi var vel syv på det meste?

Du, M.Angelica, Alana, Ugga Bugga, Aryane, Persille og jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...