Gå til innhold

Hvor gammel er jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sier noe :-)

Vi var vel syv på det meste?

Du, M.Angelica, Alana, Ugga Bugga, Aryane, Persille og jeg...

Jepp :) Tror det var 7 stk til sammen. Jeg husker også at en av dem var 26 år, og det var sikkert Persille.

Vi oldisene er mer forsiktig med å legge ut alderen!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• Hatsumomo

6

• Dorthe

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Jeg kunne ha vært moren til Persille. Ellers så sammenlignet jeg henne ikke med meg eller noen andre. Jeg har sagt andre steder også at måten hun diskuterer på kan jeg nå forklare med hennes unge alder.

Jeg tror ikke min diskusjonsteknikk har noe med alderen å gjøre...

Gjest Persille
Skrevet

Du sier noe :-)

Vi var vel syv på det meste?

Du, M.Angelica, Alana, Ugga Bugga, Aryane, Persille og jeg...

Og hva skjedde egentlig med politiaksjonen? Fikk vi noe svar på det?

Gjest Persille
Skrevet

Hvor gammel er du da? (skal lese tråden og se om det står her...)

Fordi du har utrettet så mye. Derfor tror jeg du er endel eldre enn meg. Jeg er 25.

Jeg er 26 :)

Men nå innser jeg jo at jeg gjort samme feilen med deg, jeg trodde du var midt på 30-tallet!

Vet ikke helt hvorfor, tror kanskje det har noe med at du fremstår som eldre ifht en del bekymringer/meninger etc - uten at du skal ta det som noe negativt :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg trodde også du var 3-4 år eldre enn meg, og var ganske overraska da du "bare" var 26. ;)

*ler*

Ja, jeg skjønner dette - men hva kommer det av?

Skrevet

Men det er en herlig alder da;)

Hehe det er det sikkert!

Vil jeg ikke vite før jeg kommer dit ;)

Gjest Persille
Skrevet

Hvem i faen bryr seg!!!??

Føler kanskje ikke at det er så relevant hvem andre som bryr seg - poenget var at jeg gjorde det!

Tøff i trynet uten nick ;)

Skrevet

Jeg er 26 :)

Men nå innser jeg jo at jeg gjort samme feilen med deg, jeg trodde du var midt på 30-tallet!

Vet ikke helt hvorfor, tror kanskje det har noe med at du fremstår som eldre ifht en del bekymringer/meninger etc - uten at du skal ta det som noe negativt :)

Eller det kjerringaktige nicket mitt? ;) Hadde du sett bilde av meg hadde du sikkert tippa 20... ;)

Gjest Persille
Skrevet

Eller det kjerringaktige nicket mitt? ;) Hadde du sett bilde av meg hadde du sikkert tippa 20... ;)

Ikkesant - det har nok litt med nicket å gjøre ogå :)

Gjest Aimabel
Skrevet

åy, nå er jeg helt forvirra, og imponert. Du har hus til flere mill, du har masse unger _og_ er styrer i barnehage! Hvordan har du rukket alt dette. Har du gått strake veien, uten hindringer? Jøye meg. Jeg føler jeg bare har møtt motstand hele veien, Gått arbeidsledig, valgt feil utdanning osv... Gleder meg til jeg kan få barn :-)

amerikafareren
Skrevet

Hehe det er det sikkert!

Vil jeg ikke vite før jeg kommer dit ;)

Du får tidsnok vite;) Det går fort, litt for fort noen ganger.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og hva skjedde egentlig med politiaksjonen? Fikk vi noe svar på det?

Det tror jeg ikke. Dagen etter hadde hun forhørt seg hos naboer uten å fått vite noe mer.

Men om det er kommet flere opplysninger senere, så vil jeg også gjerne vite det :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp :) Tror det var 7 stk til sammen. Jeg husker også at en av dem var 26 år, og det var sikkert Persille.

Vi oldisene er mer forsiktig med å legge ut alderen!

Jeg liker ikke helt å tenke på meg selv som "oldis", men i denne sammenhengen er jeg vel gjerne det :(

Gjest Persille
Skrevet

åy, nå er jeg helt forvirra, og imponert. Du har hus til flere mill, du har masse unger _og_ er styrer i barnehage! Hvordan har du rukket alt dette. Har du gått strake veien, uten hindringer? Jøye meg. Jeg føler jeg bare har møtt motstand hele veien, Gått arbeidsledig, valgt feil utdanning osv... Gleder meg til jeg kan få barn :-)

Har ikke masse unger da, har bare én :)

Og jeg bare eier og driver barnehagen, jeg jobber ikke der selv, jeg har en annen jobb.

Hadde ikke hatt råd til å jobbe der ;)

Skrevet

Jeg liker ikke helt å tenke på meg selv som "oldis", men i denne sammenhengen er jeg vel gjerne det :(

Er det ikke 29,5 år vi er da? Jooa ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er det ikke 29,5 år vi er da? Jooa ;)

"Er det ikke 29,5 år vi er da? Jooa ;)"

Sånn var det ja :-)

Klart, sammenlignet med Persille, M.Angelica og Alana så er vi jo oldiser da :-)

Skrevet

"Er det ikke 29,5 år vi er da? Jooa ;)"

Sånn var det ja :-)

Klart, sammenlignet med Persille, M.Angelica og Alana så er vi jo oldiser da :-)

Nettopp :)

Nå har jeg akkurat sett på BB-live, og føler meg i allefall som oldis etter det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nettopp :)

Nå har jeg akkurat sett på BB-live, og føler meg i allefall som oldis etter det.

Og jeg er så gammel at jeg bare klikker forbi BB ;p

Men du, så lenge du har det ekle msn-bildet, så orker jeg ikke å ta kontakt der... *Skremt*

P.S. Nå skal jeg legge meg, så jeg har ikke tid til å chatte nå, men sånn til en annen gang...

Skrevet

Og jeg er så gammel at jeg bare klikker forbi BB ;p

Men du, så lenge du har det ekle msn-bildet, så orker jeg ikke å ta kontakt der... *Skremt*

P.S. Nå skal jeg legge meg, så jeg har ikke tid til å chatte nå, men sånn til en annen gang...

Du får ta bildet som terapi ;) Det gjør jeg. Det heter eksponeringsterapi.

Jeg ser BB en gang i uka, må ha med meg utstemmingen.

Natta og sov godt :)

Gjest Cillacamilla
Skrevet

Du "høres" rett og slett gammel ut...

Beklager, sånn ser jeg det, hadde tippet et sted mellom 40 og 50.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...