Gå til innhold

Hvor gammel er jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Du "høres" rett og slett gammel ut...

Beklager, sånn ser jeg det, hadde tippet et sted mellom 40 og 50.

Oi da, verste så langt...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

7

• Hatsumomo

6

• Dorthe

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Nettopp :)

Nå har jeg akkurat sett på BB-live, og føler meg i allefall som oldis etter det.

Men det gjør faktisk jeg også - det der er ikke normal oppførsel for min aldersgruppe, bare så det er sagt!

Gjest Cillacamilla
Skrevet

Oi da, verste så langt...

Regner med at vi skulle svare ærlig på det du spurte om?

Hvis du ikke liker svarene må du ikke spørre....

Gjest Persille
Skrevet

Regner med at vi skulle svare ærlig på det du spurte om?

Hvis du ikke liker svarene må du ikke spørre....

Ja, selvfølgelig :)

Hadde ikke noe med at jeg ikke likte svaret, var bare en stadfestelse av at det var den verste så langt...

Gidder du begrunne det? Interessant å vite :)

Gjest Cillacamilla
Skrevet

Hadde ikke noe med at jeg ikke likte svaret, var bare en stadfestelse av at det var den verste så langt...

Synes du rett og slett høres kjerring ut, høres stygt ut, men mener ikke være ekkel, bare sånn jeg ser det...

Hopper som regel over dine innlegg, da det er akkurat som å høre på min mor, og hennes råd søker jeg ikke her inne.

Beklager.....

Gjest Cillacamilla
Skrevet

Angrer på slemme innlegg så sent på kvelden, beklager;)

Slett mine innlegg fra hukommelsen og sov søtt i natt!

Nattaklem fra meg til deg:)

Gjest Persille
Skrevet

Synes du rett og slett høres kjerring ut, høres stygt ut, men mener ikke være ekkel, bare sånn jeg ser det...

Hopper som regel over dine innlegg, da det er akkurat som å høre på min mor, og hennes råd søker jeg ikke her inne.

Beklager.....

Skal vi se - mødre har man jo som regel litt respekt for, så den delen tar jeg som et kompliment...

Når det kommer til stygg-delen tror jeg det er lurt å la den stå ubesvart, beauty is in the eye of the beholder :)

Skrevet

Uten å ha lest de andre svarene i denne tråden, vil jeg si at jeg tror at du er UNDER 30, kanskje ca 26-27 år???

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror ikke min diskusjonsteknikk har noe med alderen å gjøre...

Det tror jeg nok:)

Gjest Persille
Skrevet

Uten å ha lest de andre svarene i denne tråden, vil jeg si at jeg tror at du er UNDER 30, kanskje ca 26-27 år???

26 :)

Gjest Persille
Skrevet

hehe.. ville tro du var over 30 iallefall :)

Er nok ikke det - er bare 26...

Men jeg lurer sånn på hvorfor dere tror det?

:)

Gjest Persille
Skrevet

Det tror jeg nok:)

Nei, det tror jeg ikke.

Og jeg opplever at den type kommentarer som det der er ting "dere" som er eldre bruker som forsvar når dere misliker, misforstår eller generelt ikke er enig i måten jeg (vi) som er yngre ytrer oss på.

Ofte tyr dere f.eks gjerne til personkarakteriserende utsagn fremfor saklige argumenter.

Skrevet

26 :)

*S* Ja, jeg så det av andre svar lenger ned her.

Men jeg mener å huske at jeg har hørt det før, så det er ikke bare basert på en vurdering av innleggene dine! :-)

Generelt når det gjelder tipping av alder her inne, så har jeg lett for å tro at folk som har omtrent jevngamle barn som meg er omtrent like gammel som meg! ;-)

Du har yngre barn = sikkert yngre enn meg også! ;-)

Men mener å huske at du er yngre enn det jeg ville trodd basert på min "teori" ovenfor! *he he* Dog langt fra "kjerringtakter".

Ser bl a at enkelte skriver om kjerringnick (var det Åsemor??) og jeg faller jo så abslolutt i den kategorien! *ha ha* Man fremstår naturlig nok som en god del mer "voksen" dersom man kaller seg "morsan" enn "pusejenta".

Gjest Persille
Skrevet

*S* Ja, jeg så det av andre svar lenger ned her.

Men jeg mener å huske at jeg har hørt det før, så det er ikke bare basert på en vurdering av innleggene dine! :-)

Generelt når det gjelder tipping av alder her inne, så har jeg lett for å tro at folk som har omtrent jevngamle barn som meg er omtrent like gammel som meg! ;-)

Du har yngre barn = sikkert yngre enn meg også! ;-)

Men mener å huske at du er yngre enn det jeg ville trodd basert på min "teori" ovenfor! *he he* Dog langt fra "kjerringtakter".

Ser bl a at enkelte skriver om kjerringnick (var det Åsemor??) og jeg faller jo så abslolutt i den kategorien! *ha ha* Man fremstår naturlig nok som en god del mer "voksen" dersom man kaller seg "morsan" enn "pusejenta".

*ler*

Pusejenta ville aldri blitt tatt seriøst i en Reima-diskusjon ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.

Og jeg opplever at den type kommentarer som det der er ting "dere" som er eldre bruker som forsvar når dere misliker, misforstår eller generelt ikke er enig i måten jeg (vi) som er yngre ytrer oss på.

Ofte tyr dere f.eks gjerne til personkarakteriserende utsagn fremfor saklige argumenter.

Jeg mener bare at alle forandrer seg med årene, og at det også vil synes på skrivestilen.

Det var ikke verre enn det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...