Gå til innhold

Jeg har gjort mye i dag

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Nå skal jeg snart legge meg siden det er nesten midnatt på denne siden av Atlanteren. Jeg har sittet ved datamaskinen siden kl. 10 i dag tidlig med pauser innimellom. Tok meg en liten gåtur i det møkkaværet som er i NY i dag.

Jeg har faktisk fått satt sammen en helhetlig oppgave og skrevet sluttord på ca. fire sider så jeg har vært flink i dag. Må rett og slett legge den til side og se på den senere. Har en avtale med en på mandag som skal lese igjennom og rette på språklige feiler, og det ser ut til at det ikke blir noe problem. Så ikke slik ut da jeg rev nesten håret av meg før i dag i fortvilelse over alt stoffet som jeg måtte pusle sammen:)

Det blir feil å si god natt når de fleste skal snart stå opp en lørdagmorgen, men ha en fin helg i hvert fall;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Det er en god følelse du har nå. Eller, kommer til å ha når du står opp.

Skrevet

Vi er kommet til søndag her hjemme nå da...

Det er en utrolig god følelse å ha når en vet at mye er gjort!

Skrevet

Kjempebra - gratulerer!

Jeg har sittet opp til langt på natt de siste par dagene, standby på PC'en nærmest døgnet rundt.

OG ENDELIG - for 10 minutter siden var jeg ferdig!

Konkusjon: Det finnes et liv etter døden. Eller noe sånt. Ække så nøye akkurat nå :o)

Skrevet

Flere som driver og jobber med skolearbeid, ja.

Jeg får snart mark av Ibsens Vildanden...

amerikafareren
Skrevet

Flere som driver og jobber med skolearbeid, ja.

Jeg får snart mark av Ibsens Vildanden...

Det er mye Ibsen i New York nå. Literaturkvelder hvor Ibsen blir diskutert og til høsten blir Peer Gynt satt opp i Central Park.

Jeg har ikke lest Ibsen noe særlig, men liker ofte å gå på norsk/amerikanske kulturtilstelninger.

Studerer du literatur eller noe i den retningen? Det er en av de studiene jeg kunne veldig tenkt meg hvis jeg var ung i dag.

Skrevet

Det er mye Ibsen i New York nå. Literaturkvelder hvor Ibsen blir diskutert og til høsten blir Peer Gynt satt opp i Central Park.

Jeg har ikke lest Ibsen noe særlig, men liker ofte å gå på norsk/amerikanske kulturtilstelninger.

Studerer du literatur eller noe i den retningen? Det er en av de studiene jeg kunne veldig tenkt meg hvis jeg var ung i dag.

Hm. Ja, jeg studerer visst noe sånt, tror jeg...

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...