Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss ausregnar det å bles sterkt idag :-( Kva ver er det hos dåke andre?

Vanskelig å komme ut av senga på sånne dagar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det overskyet og mildt i luften. Jeg skal gå en tur ute i dag. Blir det inne-dag hos deg?

Skrevet

det var sol da jeg våknet i morges, men nå er det i ferd med å skye over. Her blåste det i går ettermiddag/kveld så det ulte i veggene...

Skrevet

Overskya oppholdsvær.

Jeg pleier aldri å titte ut vinduet før etter jeg har stått opp;o)

Gjest Shira12
Skrevet

*titter ut vinduet*

Overskya og litt småregn.

Krysser fingre for at de ikke snør eller noe over fjellet idag, for vi har sommerdekk :-\

Skrevet

Etter flere dager med deilig varmt vårvær, er det i dag kaldt og ¨grått og vi venter regn hvert øyeblikk. Ungene har vært ute fra kvart over ni og lekt, jeg har vært ute en liten time.

Kristiansand

Skrevet

Her regner det veldig i dag! I går og på fredag skinte sola. Jeg er glad jeg kom meg ut og fikk nyte godværet litt.

Skrevet

Her er det overskyet og mildt i luften. Jeg skal gå en tur ute i dag. Blir det inne-dag hos deg?

No blei det deilig varmt med sol ;-) Endelig på tide å gå ut hehe

Skrevet

*titter ut vinduet*

Overskya og litt småregn.

Krysser fingre for at de ikke snør eller noe over fjellet idag, for vi har sommerdekk :-\

Eg har og sommar dekk på bilen :-)

Skrevet

Fint, mildt og oppholds. Overskya er det, men deilig likevel.

Skrevet

No blei det deilig varmt med sol ;-) Endelig på tide å gå ut hehe

:) Her var det sol i går.

Skrevet

:) Her var det sol i går.

Her er det sol men har regna veldig mykje idag. No er det varmt og fint igjen ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Eg har og sommar dekk på bilen :-)

Kar kommet over fjellet nå, gikk fint det :o)

Skrevet

Kar kommet over fjellet nå, gikk fint det :o)

Kjempe flott ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...