Gjest mosjonist med store ambisjoner Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Hjelp meg å velge sykkel da! Jeg er kvinne på 45+, skal bruke sykkelen først og fremst til trening av kondisjon, men også til tur sammen med barna og sykle til jobben. Det meste av syklingen blir på asfalt. Pris mellom 2-4000 kroner, selvsagt er jeg interessert i billigst mulig men ikke på bekostning av brukervennlighet. Jeg vil ha skjerm, bagasjebrett og helt et styre hvor man kan sitte oppreist. Jeg vil ha flere enn 7 gir. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Ikke noe å lure på etter dine kriterier, du kjøper deg en hybrid. 0 Siter
soleil Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Enig med staedtler. Hybridsykler er kjempegode! De er lettere å sykle på enn offroadere da de har store hjul og litt smale dekk. Du har en litt mer oppreist sittestilling enn racersykkel og du kan sykle på litt smågrusete vei, noe som ikke er noe særlig med racersykkel. Samboeren min kjøpte Merida og den fikk han til under 3000 (med noe rabatt). Den er veldig god å sykle på. Jeg kjøpte hybridsykkel for noen år siden til nesten 9000, men samboeren sin er like god. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.