Gå til innhold

Hvilken sykkel

Gjest mosjonist med store ambisjoner

Anbefalte innlegg

Gjest mosjonist med store ambisjoner
Skrevet

Hjelp meg å velge sykkel da!

Jeg er kvinne på 45+, skal bruke sykkelen først og fremst til trening av kondisjon, men også til tur sammen med barna og sykle til jobben. Det meste av syklingen blir på asfalt.

Pris mellom 2-4000 kroner, selvsagt er jeg interessert i billigst mulig men ikke på bekostning av brukervennlighet.

Jeg vil ha skjerm, bagasjebrett og helt et styre hvor man kan sitte oppreist. Jeg vil ha flere enn 7 gir.

Videoannonse
Annonse
Gjest staedtler
Skrevet

Ikke noe å lure på etter dine kriterier, du kjøper deg en hybrid.

Skrevet

Enig med staedtler. Hybridsykler er kjempegode! De er lettere å sykle på enn offroadere da de har store hjul og litt smale dekk. Du har en litt mer oppreist sittestilling enn racersykkel og du kan sykle på litt smågrusete vei, noe som ikke er noe særlig med racersykkel. Samboeren min kjøpte Merida og den fikk han til under 3000 (med noe rabatt). Den er veldig god å sykle på. Jeg kjøpte hybridsykkel for noen år siden til nesten 9000, men samboeren sin er like god.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...