vici Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Den jeg har har nemlig utrolig mange deler og tar tid å sette sammen og rengjøres. Jeg trenger en som kan stå på kjøkkenbenken og som kan hjelpe til med matlagingen, feks lage mos, kutte grønnsaker, rive ost, vispe krem, elte deig osv. Hvilken anbefaler du og hva bruker du din til 0 Siter
Hawkwind Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Får jeg råd til det en dag, skal det kjøpes Kenwood kjøkkenmaskin. Den er svær og dyr - men blir raskt et uunværlig kjøkkenredskap om man bruker en del tid på matlaging *s* 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Ja, jeg har en god (og DYR) maskin. Kitchenaid. Jeg synes de er kjempestilige, fin å ha fremme på benken. Jeg bruker den til baking, kutting, rive ost, og lage pasta. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 en ting til som er genialt med Kitchenaid maskinen, den er supersolid, går aldri i stykker. Og så er den enkel å montere og rengjøre. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 ...og her er link til en slik Kenwood-maskin: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=5910&cid=5623 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Har pr nå en Bosch. Er greit nok fornøyd med den. Men aller aller aller øverst på ønskelista står en knallrød kitchenaid. O' sukk om jeg hadde fått en slik.... 0 Siter
citoyen Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg har en Kenwood Major (samme som Hawkwind linker til, men min er i hvit plast og koster omtrent halvparten av den i stål). Jeg er veldig fornøyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.