Gå til innhold

Svimmel

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bethen
Skrevet

Plutselig er jeg skikkelig svimmel og kvalm. Aldri opplevd maken. Vært våken lenge, både spist og drukket. Men så plutselig går rommet rundt og rundt, og deretter ble jeg mer og mer kvalm. Prøvde å ligge litt, hjalp litt. Men blir svimmel hele tiden, med pauser også da.

Hva kan det være? Ikke noe alvorlig vel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille bethen
Skrevet

Ring og snakk med legevakta di.

Skal gjøre det hvis det ikke gir seg snart. Begynte å kaste opp også. Og jeg som aldri kaster opp når jeg er syk.

Skrevet

Skal gjøre det hvis det ikke gir seg snart. Begynte å kaste opp også. Og jeg som aldri kaster opp når jeg er syk.

Svimmel er ikke bra.

Skrevet

Det kan muligens være nakken som har slått seg vrang (uten at du har vondt i nakken forøvrig).

Jeg har hatt noen slike svimmelhetsanfall der alt går rundt og jeg ikke klarer å stå oppreist uten å kjenne kvalmen bølge gjennom meg. Det eneste som da hjelper er å ligge på ryggen i senga og slappe godt av. Etter et par timers tid pleier det å gi seg.

Nå er jeg føre var og tar en Ibux når jeg kjenner svimmelheten er på vei. Da ordner det seg som oftest av seg selv.

Grunnen til min svimmelhet er en låsning i nakken som stadig kommer tilbake. Varm hvetepose på utglidningen fører gjerne til at det glir på plass igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...