Gå til innhold

Må ha kjapt svar på dette...

Anbefalte innlegg

idaho1365380892
Skrevet

Hva kjennetegner en pedofil??Hvordan oppfører han seg overfor voksne og barn og hva skal man se etter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell hvordan denne personen oppfører seg da.

pedofile kan være helt vanlige mennesker som fungerer godt i samfunnet. pedofile tenner på barn

Skrevet

Fortell hvordan denne personen oppfører seg da.

pedofile kan være helt vanlige mennesker som fungerer godt i samfunnet. pedofile tenner på barn

Mange kan gå rundt pedofile uten noen gang å vise noe som helst.

Også kvinner.

Andre kan være kjempeglade i barn uten å være noe i nærheten av pedofil.

Gjest "vanlige" folk
Skrevet

Også kvinner.

Det er jo det som er så skummelt med pedofile, de oppfører seg som helt vanlige mennesker, vi kan ikke "sile" de ut på noen som helt oppførsel.

Skrevet

Jeg tror ikke de går rundt med merkelapp i panna, dessverre.

Gjest "vanlige" folk
Skrevet

Også kvinner.

sorry, innlegget kom til "feil" person :)

Gjest "vanlige" folk
Skrevet

Det er jo det som er så skummelt med pedofile, de oppfører seg som helt vanlige mennesker, vi kan ikke "sile" de ut på noen som helt oppførsel.

Skrevet

Nei. Du kan også gå ned på politistasjonen og si du er pedofil, og du blir ikke arrestert for det. Muligens uglesett, men...

Skrevet

De kan nok være helt normale ellers, bortsett fra at de tenner på barn. De fleste pedoer vil jeg tro er sympatiske og moralske og ikke prøver å ha sex med barn heller....akkurat som de fleste ikke går å voldtar noen man har lyst på sex med selv om de ikke vil ha sex med deg..

Skrevet

sorry, innlegget kom til "feil" person :)

Pedofili er egentlig en personlighetsforstyrrelse, psykiatri, leser jeg i bøkene. Men også normale kan bli det av ulike årsaker. Det er bl a derfor helsepersonell anbefaler at f eks menn bør være med å stelle spebarn, slik at de kan "stille seg inn på riktig frekvens" overfor barn. De minste er ikke så intressante for pedofile, og får de være med fra begynnelsen, så er det visst lettere senere å gjøre riktig.

Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Pedofili

Man er pedofil hvis man tenner på de som ikke er kommet i puberteten. Mye misforståelser he. Man kan godt være 50 år og tenne på ei jente på 16 år som er fult utviklet(ferdig med puberteten) uten at man trenger være pedofil av den grunn...

Skrevet

Jeg tror ikke de går rundt med merkelapp i panna, dessverre.

Mange kvinnelige har sluppet unnna lett. Jeg kjenner nå to menn og en kvinne som har blitt utsatt for kvinnelige barnevakters lyster.

Skrevet

Pedofili er egentlig en personlighetsforstyrrelse, psykiatri, leser jeg i bøkene. Men også normale kan bli det av ulike årsaker. Det er bl a derfor helsepersonell anbefaler at f eks menn bør være med å stelle spebarn, slik at de kan "stille seg inn på riktig frekvens" overfor barn. De minste er ikke så intressante for pedofile, og får de være med fra begynnelsen, så er det visst lettere senere å gjøre riktig.

"De minste er ikke så interessante for pedofile."

Forskjellige aldre pedofile tenner på.

Og det finnes nok av dem som tenner på spedbarn.

Skrevet

"De minste er ikke så interessante for pedofile."

Forskjellige aldre pedofile tenner på.

Og det finnes nok av dem som tenner på spedbarn.

Fins det noe materiale på det?

Jeg mener bare "ikke så interessante", ikke at det ikke fins noen der ute som er skrullete nok. Det er nok bare de latente dette er myntet på, ikke totale skrullinger.

Skrevet

Fins det noe materiale på det?

Jeg mener bare "ikke så interessante", ikke at det ikke fins noen der ute som er skrullete nok. Det er nok bare de latente dette er myntet på, ikke totale skrullinger.

Om det finnes noe materiale? Har jo stått endel artikler i aviser osv da.

Spesielt når man har lest om pedofiliringer som politiet har infriltert. Da står det bla slike ting som at spedbarn, babyer var involvert i de grove videoene.

Så har man jo også de nutcasene i Afrika som er smittet med hiv som tror at å voldta 6 mnd gamle babyer, kurerer dem.

De er kanskje ikke pedofile da, men noe sykt må det jo være med den type mennesker.

Har også lest noen bøker om det på studiet som også har fortalt historier om meget små barn som har blitt misbrukt.

Skrevet

Om det finnes noe materiale? Har jo stått endel artikler i aviser osv da.

Spesielt når man har lest om pedofiliringer som politiet har infriltert. Da står det bla slike ting som at spedbarn, babyer var involvert i de grove videoene.

Så har man jo også de nutcasene i Afrika som er smittet med hiv som tror at å voldta 6 mnd gamle babyer, kurerer dem.

De er kanskje ikke pedofile da, men noe sykt må det jo være med den type mennesker.

Har også lest noen bøker om det på studiet som også har fortalt historier om meget små barn som har blitt misbrukt.

Jeg vet at det finnes nok galninger, men mange kan hjelpes.

Som sagt synd at så mange kvinner unngår oppdagelse.

Skrevet

De kan nok være helt normale ellers, bortsett fra at de tenner på barn. De fleste pedoer vil jeg tro er sympatiske og moralske og ikke prøver å ha sex med barn heller....akkurat som de fleste ikke går å voldtar noen man har lyst på sex med selv om de ikke vil ha sex med deg..

Jeg vil også tro det.

Skrevet

Det er ikke en personlighetsforstyrrelse.

Hentet fra ICD-10

"F65

Forstyrrelser i seksuelle objektvalg

F65.4 Pedofili

Foretrukket seksualobjekt er barn i førpubertetsalder eller tidlig pubertetsalder: gutter, jenter eller begge kjønn."

Skrevet

Hentet fra ICD-10

"F65

F65.4 Pedofili

Foretrukket seksualobjekt er barn i førpubertetsalder eller tidlig pubertetsalder: gutter, jenter eller begge kjønn."

Jeg trodde det var det ICD10 fortalte, at hvis det står der, så er det en personlighetsforstyrrelse?

Det punktet er jo en oversikt over forstyrrelser?

Jeg er klar over at mange ønsker at pedofile -ikke- skal være syke mennesker, slik at de skal være lettere å være sinte på og hevne seg på. Jeg tror noen er syke og andre ikke, som sagt.

Skrevet

Hentet fra ICD-10

"F65

F65.4 Pedofili

ICD 10

Psykiske lidelser og atferdsforstyrrelser(F00-F99)

Underpunkter:

Personlighets- og atferdsforstyrrelser hos voksne(F60-F69)

F65: Forstyrrelser i seksuelle objektvalg

F65.4 Pedofili

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...