serendipity Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Hvordan sletter man søkene som er lagret i Yahoo? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Det skulle jeg gjerne likt å vist også. For å ikke snakke om søkene som er lagret i Google... Noen ganger så kommer det opp ting som jeg søkte på for over et år siden, og det har blitt pinlig noen ganger. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Det skulle jeg gjerne likt å vist også. For å ikke snakke om søkene som er lagret i Google... Noen ganger så kommer det opp ting som jeg søkte på for over et år siden, og det har blitt pinlig noen ganger. Dette programmet er gratis, og det fikser biffen: http://www.privacyeraser.com/free-internet-eraser.htm Anbefales. 0 Siter
serendipity Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Det skulle jeg gjerne likt å vist også. For å ikke snakke om søkene som er lagret i Google... Noen ganger så kommer det opp ting som jeg søkte på for over et år siden, og det har blitt pinlig noen ganger. He he.. Si fra om du finner det ut ;-) Jeg har ingen pinlige søk (heldigvis), men litt "uheldig".. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.