Gå til innhold

Katten min!

Anbefalte innlegg

Gjest Wolverina
Skrevet

Nå har den vært ute siden igår tidlig og kom hjem nå isted med dritklumper i ræva.

Jeg prøvde å klippe det bort, men det var helt håpløst.

Så jeg tenkte "ok, greit...skal det være sånn så.." og kastet den ut igjen. Satte mat og vann ut utenfor døra.

Tenkte jeg skulle bestille en time hos dyrlegen så han kunne fjerne det, i tillegg tatt noen tover på magen også. Men jeg vil _ikke_ ha den i sofaen/stua før det er gjort.

Nå er den helt gal utenfor vinduet og skal inn. Klatrer i sprossene og skraper på vinduet. Mjauer og gnåler. Været er fint. Skulle ikke tro den lider noe nød??

Videoannonse
Annonse
Gjest - Foreløpig Anno Nym
Skrevet

Hvis du har disse problemene til stadighet, er det kanskje en idé å holde ham kortklipt der bak hele tiden?.. Tror ikke det er problem for en pus å være utendørs nei... Trekk for gardinene og ta på øretelefonene... ;) Lykke til.

Skrevet

He he, jeg hadde en katt som dreit i buksa hele tiden. Langhåret rød jævel.

Han hadde egen kasse med deilig pledd oppi, så det var ikke noe problem med sofaen heldigvis.

Den katten var helt sprø, han ble 18 år, men nå er det alt 10 år siden.

Skrevet

*humre*

H*n gir vel opp etter en stund. Lykke til hos "frisøren" i alle fall!

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Hva med å ta et realt kattevask bak så du får løst opp knutene?

Skrevet

Ta det med ro.

Katten vasker seg selv der.

Du skal se om en stunf så er dritten borte.

Skrevet

Den lider ingen nød :-)

Hold det kortklippet bak der så slipper han problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...