Gå til innhold

Detta blir nok paven glad for

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jamen det er da ikke alle katolikker som er så veldig strenge. Ganske mange lever et mye mer frisinnet liv enn det vatikanet står for.

Skrevet

Jeg tviler på at Vatikanet gidder engasjere seg så voldsomt for hva en lite kjent kunstner gjør. Begynner ikke denne "mange nakne mennesker på et bilde"-kunsten å bli litt oppbrukt, forresten?

Skrevet

Jeg tviler på at Vatikanet gidder engasjere seg så voldsomt for hva en lite kjent kunstner gjør. Begynner ikke denne "mange nakne mennesker på et bilde"-kunsten å bli litt oppbrukt, forresten?

Ikke enda, vent til fotografen kommer til Svalbard i januar. Da blir det mange veldig små tisser.

Skrevet

Ikke enda, vent til fotografen kommer til Svalbard i januar. Da blir det mange veldig små tisser.

He he.

Skrevet

He he.

Jeg visste ikke at spanske damer hadde så svart og buskete musehår?

Skrevet

Jeg visste ikke at spanske damer hadde så svart og buskete musehår?

Man lærer stadig noe nytt.

Skrevet

Man lærer stadig noe nytt.

Og nyttig.

Vi får se når de kommer til Islamabad, Mombasa, Mekka, Rabat osv.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg lurer mer på hva som får så mange til å stille opp på slike bilder, enn hva vatikanet måtte tenke om saken.

Skrevet

Jeg lurer mer på hva som får så mange til å stille opp på slike bilder, enn hva vatikanet måtte tenke om saken.

Ville ikke du gjort det?

Jeg hadde vært med. Gratis! ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ville ikke du gjort det?

Jeg hadde vært med. Gratis! ;)

Nei, dette bildet hadde jeg ikke stillt opp på!

Men jeg kunne jo stilt som fotograf og foreviget dere, helt gratis ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...