Gå til innhold

Var du usikker som nyutdannet, da du skulle begynne i jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart begynner jeg i jobb
Skrevet

Jeg er snart ferdig utdannet vernepleier. Er det slik at en føler seg veldig usikker i forhold til jobb, og om du er kvalifisert nok? Noen ganger føler jeg at jeg forstår og kan mye, mens andre gang begynner jeg å tenke på om jeg kan nok, og om jeg er god nok til en jobb. Hvordan følte du deg som nyutdannet?

Videoannonse
Annonse
amerikafareren
Skrevet

Den følelsen kjenner jeg godt:) Den er et sunnhetstegn. Du husker at du ikke vet alt, og det gjør du heller ikke. Du vet en god del og det begynner du med.

Lykke til;)

Skrevet

Kjempeusikker, til tross for 3 års utdannelse.

Jeg er ferdig førskolelærer i mai og føler meg skikkeli å vaklende grunn.

Skrevet

Ja, det var jeg. Det er veldig viktig at første jobben din blir på et bra sted - altså at du får gode kolleger, god opplæring, og at sjefen viser deg tillit og gir deg ansvar, og følger deg opp.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg var kjempeusikker. Er først nå, 1 år etter, at jeg føler meg ganske sikker på at dette er noe jeg vil jobbe med framover =)

Gjest Snart begynner jeg i jobb
Skrevet

Jeg var kjempeusikker. Er først nå, 1 år etter, at jeg føler meg ganske sikker på at dette er noe jeg vil jobbe med framover =)

Hva er du utdannet, og hva jobber du med?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva er du utdannet, og hva jobber du med?

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som ped.leder. =)

Akkurat nå jobber jeg i en bhg der jeg stortrives! Da blir det enkelt å like jobben sin :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...