Gjest Snart begynner jeg i jobb Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg er snart ferdig utdannet vernepleier. Er det slik at en føler seg veldig usikker i forhold til jobb, og om du er kvalifisert nok? Noen ganger føler jeg at jeg forstår og kan mye, mens andre gang begynner jeg å tenke på om jeg kan nok, og om jeg er god nok til en jobb. Hvordan følte du deg som nyutdannet? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Den følelsen kjenner jeg godt:) Den er et sunnhetstegn. Du husker at du ikke vet alt, og det gjør du heller ikke. Du vet en god del og det begynner du med. Lykke til;) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kjempeusikker, til tross for 3 års utdannelse. Jeg er ferdig førskolelærer i mai og føler meg skikkeli å vaklende grunn. 0 Siter
Gjest luula Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Ja, det var jeg. Det er veldig viktig at første jobben din blir på et bra sted - altså at du får gode kolleger, god opplæring, og at sjefen viser deg tillit og gir deg ansvar, og følger deg opp. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg var kjempeusikker. Er først nå, 1 år etter, at jeg føler meg ganske sikker på at dette er noe jeg vil jobbe med framover =) 0 Siter
Gjest Snart begynner jeg i jobb Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg var kjempeusikker. Er først nå, 1 år etter, at jeg føler meg ganske sikker på at dette er noe jeg vil jobbe med framover =) Hva er du utdannet, og hva jobber du med? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hva er du utdannet, og hva jobber du med? Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som ped.leder. =) Akkurat nå jobber jeg i en bhg der jeg stortrives! Da blir det enkelt å like jobben sin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.