Gå til innhold

Herregud!! På adopsjons forum..

Anbefalte innlegg

Gjest sjokka
Skrevet

Der takker den ene etter den andre for seg...

Utrolig mange der inne TAKLER IKKE at folk har ulike synspunker...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du er ganske fersk på dol, forstår jeg?

Det er mange som trekker seg som er brukere på alle forum, det er ikke spesielt for adopsjon.

Noen holder høytidelige avskjedstaler, mens mange bare uteblir.

Endel kommer luskende tilbake med samme eller nytt nick, andre gir seg for godt.

Sånn er det bare...

Gjest takktildegogalleandre
Skrevet

Ta det med ro.

På DOL kommer alle som takker for seg tilbake innen en uke :-)

Skrevet

He he, de holder store melodramatiske avskjedstaler a la Kjell Bekkelund, men de kommer tilbake...

Gjest Ikke noe rart de blir irriterte
Skrevet

Jo de takler det som har med adopsjon å gjøre.. men de ønsker ikke at noen som ikke er i prosessen skal svartmale det de gjør. Noen sier jo at det er barn som blir stjelt.. ingen vil vel ha det på seg at slikt skjer?De er inne på dol adopsjon for å gi å ta glad meldinger ang, tildelinger, å forteller hvor langt de er i prossessen osv. De kommer fra hele landet, noen trenger å få vite hva andre har erfart. Noen gir de innspill som vil gjøre ventetiden lettere.De er nok en del mer voksne de som adopterer enn de fleste som blir foreldre . De har gått igjennom mange å spennende "Avhør" de har kommet til den endelige fasen hvor et etterlengtet barn er på vei til dem, Ni månder er ikke deres svangerskap. Mange andre får flere barn selv på den tiden det tar for dem å få barn.De fleste har vært igjennom flere hormon behandlinger uten resultat, så .. er det rart de er veldige intereserte i andres adopsjoner?Det som er det mest vansklige inne på dette forumet er de som mener noe om adopsjon uten å vite hva det egentlig dreier seg om.

De som forteller om hvor hårsåre adoptiv foreldre er, de som kommer med usaklige innspill om noe de rett å slett ikke har noe som helst forutsetning til å ha. Bare dem er det som ødelegger forumet å den gleden mange har av å høre om andres adopsjoner å også høre fra adopterte hva de har erfart.

Skrevet

Jeg synes psykiateren kanskje uttaler seg litt i overkant bastant om ting som er utenfor hans fagfelt. Han kan gjerne uttale seg, men det hadde vært en fordel om han hadde brukt et mer nøytralt nick i slike situasjoner, og ikke uttale seg i egenskap av fagperson i slike saker.

Gjest Ikke noe rart de er irriterte
Skrevet

He he, de holder store melodramatiske avskjedstaler a la Kjell Bekkelund, men de kommer tilbake...

Nei de har opprettet et annet forum som dere ikke kan komme inn på ,Så snart kan ikke nye adoptanter finne hjelp på dol . å det på grunn av disse som bare er ute etter å henge adoptanter.Synd for dem . men de får vel kanskje en link fra adoptsjons foreningene som de kan komme inn på å der blir de ønsket velkommen. . En annen ting jeg reagerer på er at det blir sagt at de sier farvel osv alla Kjell Bekkelund??? Husk at de kjenner hverandre ..på en måte.. å derfor blir det jo litt trist å gi seg, Å det er da en høflig måte å si adjø på. ??

Jeg kommer til å savne alle de seriøse som har vært inne på adopsjon , alle gladmeldingene som vi venter på osv. men jeg har veldig forståelse på at de ikke vil være en del av et forum med kranglefanter. det er ikke det de er ute etter.

Skrevet

Som om det er første gang noen takker for seg på dol. Sånn sett så er det vel flere folk som har sagt adios fra Åpent forum enn fra noen av de andre foraene.

Skrevet

Nei de har opprettet et annet forum som dere ikke kan komme inn på ,Så snart kan ikke nye adoptanter finne hjelp på dol . å det på grunn av disse som bare er ute etter å henge adoptanter.Synd for dem . men de får vel kanskje en link fra adoptsjons foreningene som de kan komme inn på å der blir de ønsket velkommen. . En annen ting jeg reagerer på er at det blir sagt at de sier farvel osv alla Kjell Bekkelund??? Husk at de kjenner hverandre ..på en måte.. å derfor blir det jo litt trist å gi seg, Å det er da en høflig måte å si adjø på. ??

Jeg kommer til å savne alle de seriøse som har vært inne på adopsjon , alle gladmeldingene som vi venter på osv. men jeg har veldig forståelse på at de ikke vil være en del av et forum med kranglefanter. det er ikke det de er ute etter.

OK, det var bare en flåsete bemerkning fordi jeg har sett så mange rare "avsvkjeder" på DOL i de 3 årene jeg har vært her. Men jeg skjønner at det er andre grunner til at adoptantene nå blir irriterte. Det er synd at folk kommer inn på et forum bare for å ødelegge.

Skrevet

OK, det var bare en flåsete bemerkning fordi jeg har sett så mange rare "avsvkjeder" på DOL i de 3 årene jeg har vært her. Men jeg skjønner at det er andre grunner til at adoptantene nå blir irriterte. Det er synd at folk kommer inn på et forum bare for å ødelegge.

Er det ikke bare bra at disse eggsjuke skrullekjerringene logger av da?

Skrevet

Er det ikke bare bra at disse eggsjuke skrullekjerringene logger av da?

Hvilke "eggsjuke skrullekjerringer" snakker vi om?

Skrevet

*tar en kikk på Adopsjon*

Ja det virker litt voldsomt der inne.

Uten at jeg vet hva det gjelder såklart.

Gjest kinamamsen
Skrevet

Da skal det ikke mye til for å sjokkere deg ......

Vet du hvorfor de takker for seg? Det kan jo være at forumet ikke gir de noe lengre og at de vil bruke tiden sin på annet fornuftig. Ikke bare fordi de ikke tåler motgang, tåler flåsete arguementasjon, provokatører eller generelt ikke liker innleggene. Det gjelder i alle fall meg! Jeg synes forumet har blitt dårlig. Ikke bare de siste dagene, men over tid. Jeg syntes det var høflig å takke for meg siden jeg ikke har tenkt å være aktiv der mer. Tydelig at dette var helt teit siden så mange reagerer på det. Jeg mente bare å være høflig. Det er rart at du henger deg så opp i dette forresten og vil starte enda en tråd om et sånt type tema. Det er en av grunenne til at jeg synes hele DOL er helt håpløst for tiden. De utroligste tråder startes for ingenting. Helt innholdsløst og masse svada. Dette forumet har tapt seg! Bånn i bøtta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...