Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til NHD. eller andre som kan svare:

Har i ca 10 år slitt med depresjon.Det begynte med at en nær slektning døde. er jo kommet over dette for lenge siden men er fortsatt deprimert i perioder det er værst høst og vinter . har og gått på antidepresiva noen ganger. Nå går jeg på zoloft.Har og innsett at jeg har disse depresive problemene. De første gangene var jeg helt i kjelleren. så ikke lys i tunnelen. selv om jeg alldrig har tenkt på selvmord, heldigvis. Istedet brukte jeg flaska en gang jeg var deppa drakk nesten hver kveld i mange mnd. (noen drammer hver kveld) Helt til jeg kom meg til lege og fikk antidepresiva.etter den gang har jeg heldigvis ikke brukt flaska ved depresjon.

Spørsmålet mitt er om der fins noe håp for meg, med det mener jeg er der noe håp om at depresjonen kan forsvinne en gang og alldrig komme igjen.(selv har jeg innfunnet meg med at det er vel noe jeg må leve med) men det hadde vært inntresant og høre med NHD. eller andre. Kan depresjonen en gang forsvinne for godt.

Takker for svar

Til dere der ute som kaller antidepresiva for lykkepiller vær så snille og slutt med det.Du bli ikke lykkeligere av disse pillene .de gjør at du overlever og kan fungere så noenlunde i hverdagen

Dette ble vist et langt innlegg får håpe noen gidder lese og eventuelt svare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22774-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Med en slik kronisk depresjon som ikke blir helt bra, ville jeg gått inn på en langt mer aggressiv antidepressiv behandling enn Zoloft alene.

Har du vært til vurdering og behandling hos en psykiater? Hvilken dose Zoloft bruker du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22774-depresjon/#findComment-96812
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...