Gå til innhold

Hvor pinllig er det å skille seg etter 2-5 mnd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• soleil

4

• Ugga Bugga

4

• Prozak

2

• G-bo

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis du ikke holder ut, er det vel ikke noe å lure på, uansett hvor pinlig og flaut det måtte være. Dere vil jo uansett ikke bli skilt før etter et år.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har ikke lest hele tråden, men hvis det stemmer mitt inntrykk, at han ikke har holdt fingrene fra andre i løpet av denne korte tiden, så skiller du deg så fort du kan. Livet er for kort til å bruke tid på en slik mann. Spesielt hvis han har gjort det før, og er uforbederlig. Hvis han aldri hadde gjort det før og det hadde vært en slags "angstkrampe" etter bryllupet kunne en vurdert rådgiving. Hvis ikke det er tilfelle, har du ingenting å kjempe for, annet enn drømmer som allerede er brustne. Og de er ikke mye verdt. Det er ditt liv. Ikke bry deg om hva andre tenker. Si det slik som det er om du vil. Det er han som har driti seg ut. Det er han det er pinlig for først og fremst.

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg vil nok si det er rimelig flaut...

Men modig også, å ta hensyn til det du mener er rett i stedet for det du andre mener er rett.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvor flaut? På en skala fra 0 - 10 ville jeg helt klart sagt 10.

Skrevet

Hei du.

Jeg gifta meg med xen og bare etter 2 mnd ba jeg han flytte ut av leiligheta.

Så ble vi separert og derreter skilt.

Hvis du går med slike følelser om at du ikke vil fortsette i ekteskapet likevell, så er det ingen skam å snu.

Ingen skal gå i verken et ekteskap eller forhold å føle seg utilpass.

Du skal heller ikke tenke på hva andre mener, jeg fikk høre en del stygge ting jeg da etter å gjøre det slutt etter kun 2mnd,men jeg var bestemt og stod ved min besluttning!

Du skal ha det godt og ikke bry deg om hva andre sier og mener - de glemmer det snart uansett,og du blir ikke sett ned på likevell. Gjør det hvis du føler det er riktig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...