Hatsumomo Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Idag oppdaget jeg at touchpaden på min bærbare acer 3000 ikke funker! Hvordan skal jeg gå frem for å finne ut hva som har skjedd, eller om det er noe måte å aktivere den på? Eller noe annet? 0 Siter
collins Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg sølte rødvin(!?) på mitt tastatur en gang, og da sluttet muse-puta å virke, mens alt annet funket. Fikk meg en liten trådmus, som virker perfekt, og som ikke tar for stor plass i veska. Dessuten liker jeg mye bedre å jobbe med vanlig mus. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Jeg sølte rødvin(!?) på mitt tastatur en gang, og da sluttet muse-puta å virke, mens alt annet funket. Fikk meg en liten trådmus, som virker perfekt, og som ikke tar for stor plass i veska. Dessuten liker jeg mye bedre å jobbe med vanlig mus. Men jeg har ikke sølt noe på den.Så det er derfor jeg ikke skjønner noe. Bare plutselig sluttet å virke. Derfor jeg lurer på om det noen sted på innstillinger jeg kan sjekke en evt feilmedling eller lignende? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Men jeg har ikke sølt noe på den.Så det er derfor jeg ikke skjønner noe. Bare plutselig sluttet å virke. Derfor jeg lurer på om det noen sted på innstillinger jeg kan sjekke en evt feilmedling eller lignende? Du har selvfølgelig sjekket MUS under kontrollpanel? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Du har selvfølgelig sjekket MUS under kontrollpanel? Å herlighet. Fant nettopp ut hva jeg hadde gjort. Rett og slett _slått den av_. Har slått den på igjen nå, hehe. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Å herlighet. Fant nettopp ut hva jeg hadde gjort. Rett og slett _slått den av_. Har slått den på igjen nå, hehe. Hehe, der ser du! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.