Gjest zzzxxxzzzxxxzzzxxxzzz Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Bør jeg ha hund? Jeg har lufta bikkja en mil to dager på rad nå, og planlegger å gjøre det samme hver dag fremover. Hunden er ikke i verdens beste form, men jeg måtte holde den igjen hele veien. Er dette dårlig hundehold? Jeg fikk nemlig høre det, og syns det var litt sårende. At det kunne være skadelig for bikkja... Jeg var nemlig stolt over å endelig klare å gi hunden det den krever jeg... Må være store raseforskjeller... jeg har en vorstehhund. 0 Siter
Gjest zzzxxxzzzxxxzzzxxxzzz Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Hva konkret kan være dårlig hundehold???? Slite ut hunden... 0 Siter
Prozak Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Slite ut hunden... Heh-heh...en vorster? Det skal litt til, tror jeg :-) "............................................." 0 Siter
blessa Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 syns det høres ut som om bikkja har det utmerket,jeg.Du skal ikke bry deg om sånne folk som ikke veit hva de snakker om ) Gå tur med bikkja,du 0 Siter
bb71 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Slite ut hunden... Hehe - ingen fare! Bare pass litt på potene om du går mye på asfalt. Blir de såre kjøper du potesalve! 0 Siter
G-bo Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kan ikke forstå hva som er problemet, så lenge bikkja di ikke er skadet på noe vis. Hadde vi snakket om en Engelsk bulldog eller no slikt hadde jeg stussa, men en Vorster skal tåle såpass, og vel så det:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Det eneste jeg ville pirket på er at hunden er så lite dressert til å gå i bånd at du må holde den igjen... Men en mil om dagen med en vorster er nok ikke noe problem. Den vil vel uansett komme fort i form om du klarer å opprettholde dette en stund. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 En mil om dagen i bånd høres ikke for mye ut for hunderasen din. De skal jo ha mye mosjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.