Gå til innhold

Bør jeg ha hund?

Gjest zzzxxxzzzxxxzzzxxxzzz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg ha hund?

Jeg har lufta bikkja en mil to dager på rad nå, og planlegger å gjøre det samme hver dag fremover. Hunden er ikke i verdens beste form, men jeg måtte holde den igjen hele veien.

Er dette dårlig hundehold? Jeg fikk nemlig høre det, og syns det var litt sårende. At det kunne være skadelig for bikkja...

Jeg var nemlig stolt over å endelig klare å gi hunden det den krever jeg...

Må være store raseforskjeller... jeg har en vorstehhund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva konkret kan være dårlig hundehold????

Slite ut hunden...

Skrevet

Slite ut hunden...

Heh-heh...en vorster? Det skal litt til, tror jeg :-)

"............................................."

Skrevet

syns det høres ut som om bikkja har det utmerket,jeg.Du skal ikke bry deg om sånne folk som ikke veit hva de snakker om :o) Gå tur med bikkja,du

Skrevet

Slite ut hunden...

Hehe - ingen fare! Bare pass litt på potene om du går mye på asfalt. Blir de såre kjøper du potesalve!

Skrevet

Kan ikke forstå hva som er problemet, så lenge bikkja di ikke er skadet på noe vis. Hadde vi snakket om en Engelsk bulldog eller no slikt hadde jeg stussa, men en Vorster skal tåle såpass, og vel så det:-)

Skrevet

Det eneste jeg ville pirket på er at hunden er så lite dressert til å gå i bånd at du må holde den igjen...

Men en mil om dagen med en vorster er nok ikke noe problem. Den vil vel uansett komme fort i form om du klarer å opprettholde dette en stund.

Skrevet

En mil om dagen i bånd høres ikke for mye ut for hunderasen din. De skal jo ha mye mosjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...