Gå til innhold

Dorthe - wienerpølsa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på "God kveld Norge" -nå begynner Dorthe å se helt blank ut - som en pølse omtrent. Savner de flotte klærne hennes - ser ut som hun kler av seg mer og mer jo eldre hun blir....:)

Skrevet

hun har jo blitt slankere og mer trent i det siste

Skrevet

hun har jo blitt slankere og mer trent i det siste

Men så blank da! :)

Skrevet

Det er pent med blanke, lange, brune legger.

I det hele tatt synes jeg eksteriøret er bra. Verre er det med interiøret. Der tror jeg ikke det er overmøblert.

Skrevet

I det hele tatt synes jeg eksteriøret er bra. Verre er det med interiøret. Der tror jeg ikke det er overmøblert.

LOL!

Skrevet

Ja, hun var utrolig blank! Skikkelig påfallende.

Og så lurte jeg på om jeg så riktig eller ikke her: Omtrent midtveis satt hun med hendene foran på knærne. Neste gang vi så henne, satt hun tilbakelent på dette møbelet, og da så det da vitterlig ut som om det var "gnidd av" litt av polishen på knærne???

Kanskje hun hadde blidd kroppssminket med air brush? Husker jeg så et innslag på MTV en gang om at J-Lo hadde blitt det før innspillingen av en video, for å se helt lytefri ut over hele kroppen! ;-)

Skrevet

Nå trodde jeg virkelig at du kalte meg ei wienerpølse :o)

hare1365380455
Skrevet

*knis*

hare1365380455
Skrevet

Hoho!

Skrevet

Men så blank da! :)

Kanskje det er sånn spray-on strømpebukse. Ganske nye greier. Det så i hvert fall veldig unaturlig ut(på Dorthe S.) Har hørt om de som bruker det over hele kroppen.. :o)

Skrevet

LOL - det tenkte jeg faktisk ikke på! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...