Gå til innhold

Er det prisgaranti på elkjøp mer?

Anbefalte innlegg

Gjest shopper
Skrevet

Er det fortsatt sånn at man kan få igjen mellomlegget om man finner en billigere vare et sted på elkjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elkjøp sin "prisgaranti" varer i 30 dager og gjelder kun butikker i nærmiljøet.

Lefdal har sånn 150% prisgaranti.

Gjest shopper
Skrevet

Gjleder det kun butikker i nærmiljøet? Hva med nettbutikker? Det var noen som la ut noen linker her men ingen viste noe om hvordan elkjøps prisgaranti er. Jeg har funnet en billigere vare på nett...

Gjest Elkjøp-kunde
Skrevet

Gjleder det kun butikker i nærmiljøet? Hva med nettbutikker? Det var noen som la ut noen linker her men ingen viste noe om hvordan elkjøps prisgaranti er. Jeg har funnet en billigere vare på nett...

Vi var ute for dette engang, de har jo 30 dagers returrett (uten at det er noe galt med varen), da sa vi ifra i butikken at vi har funnet varen billigere på nettet, vi spurte om de var villige til å betale oss mellomlegget eller om vi måtte bestille varen på nettet. Vi måtte bestille varen på nettet.

Javel sa jeg, men jeg beholder fotoapparatet til jeg mottar det nye, så kommer jeg tilbake med det "gamle" når jeg får det nye. Ja, de kunne ikke si noe på det, siden de har den 30 dagers returretten.

Så jeg bestilte fotoapparatet på nettet, da det kom i posten, leverte vi tilbake det vi allerede hadde kjøpt i butikken, fikk tilbake alle pengene, gikk på posten å hentet det nye apparatet mitt, 1400 billigere enn butikkpris :).

De var rimelig sure i vår lokale Elkjøps-butikk, men de har sine regler, og da er vi jo dumme som ikke bruker dem.

Gjest shopper
Skrevet

Vi var ute for dette engang, de har jo 30 dagers returrett (uten at det er noe galt med varen), da sa vi ifra i butikken at vi har funnet varen billigere på nettet, vi spurte om de var villige til å betale oss mellomlegget eller om vi måtte bestille varen på nettet. Vi måtte bestille varen på nettet.

Javel sa jeg, men jeg beholder fotoapparatet til jeg mottar det nye, så kommer jeg tilbake med det "gamle" når jeg får det nye. Ja, de kunne ikke si noe på det, siden de har den 30 dagers returretten.

Så jeg bestilte fotoapparatet på nettet, da det kom i posten, leverte vi tilbake det vi allerede hadde kjøpt i butikken, fikk tilbake alle pengene, gikk på posten å hentet det nye apparatet mitt, 1400 billigere enn butikkpris :).

De var rimelig sure i vår lokale Elkjøps-butikk, men de har sine regler, og da er vi jo dumme som ikke bruker dem.

Så man må kjøpe på det andre stedet? Vi kjøpte varen med gvekort i Elkjøp butikken. Da blir det litt dumt å måtte kjøpe et annet sted, for da får vi ikke brukt gavekortet.

Vet du om det stor noen regler for dette noe sted?

Gjest Elkjøp-kunde
Skrevet

Så man må kjøpe på det andre stedet? Vi kjøpte varen med gvekort i Elkjøp butikken. Da blir det litt dumt å måtte kjøpe et annet sted, for da får vi ikke brukt gavekortet.

Vet du om det stor noen regler for dette noe sted?

"Så man må kjøpe på det andre stedet?" - nettpriser er noe annet enn butikkpriser ja. Det står somregel at dette kun er nettpriser, står det må du kjøpe det via nettet for å få denne prisen.

Regler for gavekort .... ? Vet ikke, ring Elkjøp sitt kundesenter, 815 32 000, så svarer de deg om hvordan du kan gå fram.

Gjest shopper
Skrevet

"Så man må kjøpe på det andre stedet?" - nettpriser er noe annet enn butikkpriser ja. Det står somregel at dette kun er nettpriser, står det må du kjøpe det via nettet for å få denne prisen.

Regler for gavekort .... ? Vet ikke, ring Elkjøp sitt kundesenter, 815 32 000, så svarer de deg om hvordan du kan gå fram.

Ja, men det burde da vel holde at man kan vise til at varen finnes billigere ette annet sted, og så betaler elkjøp mellomlegget. Ellers taper de da masse kunder??

Men takk for svar! :)

Skrevet

De har IKKE prisgaranti NOEN!

Det har kundene selv ødelagt!

Elkjøp matcher prisen av ren service, dessuten har de jo 30dgs returrett, så man kan returnere produktet hvis de ikke vil matche!

Lefdal har ingenting.

Det er fakta faen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...