Gå til innhold

Lefkas eller öludeniz?

Anbefalte innlegg

Gjest sommerlerken
Skrevet

Vi er et kjærestepar i midten av tjueårene som skal bestille oss sydentur i august. Leter etter et koselig, romantisk, fint sted der vi kan gjøre morsomme ting, spise god mat og kanskje shoppe bittelitt.

Akkurat nå står det mellom øya Lefkas (Nidri) og öludeniz i Tyrkia.. Er det noen av dere som har vært på noen av disse stedene? Anbefales eller ikke?

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest hallow :o/
Skrevet

Jeg har ikke vært noen av stedene, men vil absolutt anbefale Hellas fremfor Tyrkia! Ellers vil jeg anbefale Kroatia.

Mista nikket
Skrevet

Var på Lefkada i fjor. Bodde i Nikiana, på et hotell som heter Nikiana Beach. Nikiana ligger mellom Lefkada by og Nidri. Nikiana består av ei gate med noen få kaffebarer som ble frekventert av grekere som skulle se fotball. Det var kun en gate med minimalt å ta seg til. Det var en veldig gresk by

Vi dro enten til Lefakda by eller Nidri. Ingen av byene eller for den saks skyld øya var store. Det var herlige mennesker over alt.Nidri består av en hovedgate med masse butikker, barer og restauranter. Nedenfor der igjen var det strandpromenaden. Der var der tett i tett med restauranter og noen hadde kjempegod mat.

Det gikk også båtturer ut til noen av de beste strendene som øya kunne by på. Vi tok 2 båt- turer og var kjempeheldige med været der.

Om det er romantisk for dere kan jeg ikke uttale meg om, men mann min og jeg hadde det kjempedeilig. Sol, vann, god mat og en du er glad i, da blir alt romantisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...