Gå til innhold

Mere navneprat!

Anbefalte innlegg

Gjest Sirimass
Skrevet

Venter en gutt til høsten, har lurt litt på navnet Alfons?

Hva mener dere>?

Videoannonse
Annonse
Gjest nei, stygt
Skrevet

Uff og uff. Hvorfor må alle her inne finne styggest mulig navn til ungene sine?

Skrevet

Dette er vel et tulleinnlegg....?

(Hvis det ikke er: alfons betyr hallik på dansk, bare så du vet det...)

fuji1365380447
Skrevet

Tja, på dansk så betyr jo alfons en hallik...

Så jeg ville skånet barnet for et slikt navn. Tenk om han vil reise til København for å studere?

Skrevet

Tja, på dansk så betyr jo alfons en hallik...

Så jeg ville skånet barnet for et slikt navn. Tenk om han vil reise til København for å studere?

På en annen side heter Albert Åberg Alfons på dansk... :-) Men jeg er helt enig med deg.

Skrevet

Ja, absolutt alle. Bortsett fra trollene da, så klart :-)

Skrevet

På en annen side heter Albert Åberg Alfons på dansk... :-) Men jeg er helt enig med deg.

Det er vel på svensk (originalspråket) han heter Alfons?

Skrevet

Det er vel på svensk (originalspråket) han heter Alfons?

Mulig.. men også på dansk...

Gjest nei, stygt
Skrevet

Ja, absolutt alle. Bortsett fra trollene da, så klart :-)

Nå er ikke jeg helt med på den interne sjargongen her, så jeg vet ikke helt hva trollene refererer til. Men det er da ganske påfallende mange her inne som velger horrible navn som de spør om. Bare det å skulle rådføre seg på ett nettforum om hvilket navn barnet deres skal få synes jeg er ganske grusomt.

Skrevet

Nå er ikke jeg helt med på den interne sjargongen her, så jeg vet ikke helt hva trollene refererer til. Men det er da ganske påfallende mange her inne som velger horrible navn som de spør om. Bare det å skulle rådføre seg på ett nettforum om hvilket navn barnet deres skal få synes jeg er ganske grusomt.

Ok.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Alfons liker jeg ikke. Hvorfor ikke la det være med Alf.

Snorkfrøken
Skrevet

Minner meg om den lille hunden Bertil (i tv2s påskenøtter) ved et uhell kjørte i snøfresen...

Gjest men inte vet jag..
Skrevet

Det er 19 stk. i hele Norge som heter Alfons, enten kun det, eller i kombinasjon med et annet navn.

Hvis han ikke blir så heldig at han blir skolens sjarmør eller noe tilsvarende, så er jeg redd han blir mobbeoffer med DET navnet.

Gjest Luni tjuns
Skrevet

Stygt og stygt. Det er kanskje ikke alle som har lyst å kalle ungen sin Marcus, Mathias eller Noah da. Eller noe annet jålete som er in for øyeblikket

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Stygt og stygt. Det er kanskje ikke alle som har lyst å kalle ungen sin Marcus, Mathias eller Noah da. Eller noe annet jålete som er in for øyeblikket

Men det finnes uansett bedre navn enn Alfons!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...