Gå til innhold

IKEA

Gjest Møbelkjøp

Anbefalte innlegg

Gjest Møbelkjøp
Skrevet

Kan man bestille varer fra IKEA og få det hjemkjørt uten å dra til varehuset? Er ingen bestillingsfunksjon på nettsidene og mangelfull info på området...noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan gjøre det, for det har jeg gjort! ;-)

Men hsuker ikke om jeg bestilte via internett eller per telefon.

Gjest Møbelkjøp
Skrevet

Bestillingskatalog bakerst i katalogen.

OK mente å huske det var noe sånt, har ikke katalogen dessverre :)

Skrevet

Jeg har gjort det. Måtte sende en mail med bestilling.

Det tok flere uker å få det, men det kom til slutt:-)

Skrevet

Det kan du, men jeg tror det koster mange hundrelapper.

Skrevet

Det kan du, men jeg tror det koster mange hundrelapper.

Ja, men man må vurdere alternativene.

For oss ville det billigste være å låne henger gratis på Ikea, men vi måtte likefullt bruke tid på å hente og og bære varene, tjore de fast på hengeren, og ikke minst: Kjøre TILBAKE med hengeren etterpå.

Det nest billigste ville vært å betale for hjemtransport fra Ikea, men også da måtte vi ha tatt all jobben med å hente ut varene etc selv.

Så da valgte vi å bestille varene - ikke så veldig mye durere enn alt 2 ovenfor, og DU&DU så deilig å få det ferdig levert på døra!! :-)

Skrevet

Jada, men det koster 990 kr og det er ikke alle ting man får kjøpt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...