Gå til innhold

Han runker foran å ha sex sammen. Bare seriøse svar.

Anbefalte innlegg

Gjest Nettjente

Jeg er så ekstremt lei min samboer. Vi har hatt et dårlig sexliv i flere år nå.

Han vil heller runke enn å sette vårt sexliv foran.

Han påstår han har så liten sexdrift, men han runker da ofte nok!

Sier det ikke har noe med meg å gjøre bla bla bla.

Og han runker så sjelden bla bla bla.

Men det går ekstremt utover min seksuelle selvtillit han runker istedenfor å ta initaitivet til sex med meg!

Så hadde vi en skikkelig stor krangel her for en uke sidne. Jeg sliter også med tillit til han pga av andre ting og vi ble enige om at han skulle ta initiativt til sex FØRST og så kunne han jo runke dagene etterpå eller når det måtte være.

Men han runker i smug! Jeg skulle ut igår, men kom tilbake etter 10 minutt for å hente noe, da hadde han seget ned i stolen sin og begynt å runke! Når han hadde lovet meg at han ikke skulle!

Han har også runket i t-shorte og lagt det UNDER sofaen av alle steder, så da jeg plutslgeli fant en t-shorte under sofaen så spurte jeg hvorfor den var der.

DA påsto han at han ikke visste.

Jeg vet han løy til meg så jeg pushet på og han løy til meg i 10 minutter om at han ikke kunne huske det. Så innrømte han det.

Mange slike situasjoner før også som faen ikke hjelper på at jeg ikke klarer å stole på han! Bygger og bygger opp tillit og han river og river ned!

Han er jo ikke ærlig! Og påstår han har liten sexlyst, men runke kan han!

Poenget er ikke om han kan runke eller ikke, poenget var at han skulle la være å runke for MIN skyld i en liten periode så vi fant fram til hverandre seksuelt igjen!

Hvor jævlig vanskelig skal det være å la være å runke når man VET så inderlig godt at det sårer kjæresten fordi han ikke holder det han lover? Hvor vanskelig er skal det være at han ikke plukker på kjønnsorganet sitt i den lille perioden (et par uker) som skulle til for at jeg skulle føle meg nær han igjen?!

Jeg er så jævla såret. har ingen respekt for han lenger. Det er så lavmåls. Å sette sin egen egoistisk lyst foran det å dele det med sin kjæreste, som han vet har hatt vondt og slitt i flere år på grunn av det.

Fortsetter under...

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Kvæfjordkaka:)

5

• Babette

4

• carma

4

Gjest Nettjente

Jeg har ingen tillit igjen til han og selvtilliten er ødelagt.

Han kunne gjerne runket, men slutte å gjøre det minuttet jeg er ute av døra helt sånn desperat, eller gjøre det istedentfor at vi har sex når vi har det så sjelden.

Og slutte å gjemme alt så ekstremt, heller være åpen om det.

Det ødelegger meg sånn at han gjør runkingen om til en sånn "peversjon" som han må gjemme og gjør i skjul og lyge til meg om det hele tiden.

Gjest Ulvinnen

Får håpe du syns mitt svar er seriøst nok, da.

Var det du som spurte under her om hvor lenge menn kan klare å la være å onanere?

Jeg skjønner godt at du finner det sårende at han heller onanerer enn å ta initiativ til sex med deg.

Det er også dumt at han onanerer når han har lovet deg å ikke gjøre det. Men det er dumt fordi han bryter et løfte, ikke fordi han onarerer.

Jeg syns det blir feil av deg å kreve at han ikke skal onanere i det hele tatt. Greit nok at han ikke gjør det rett forann deg når han har nektet deg sex, men at han skal avstå helt blir helt feil.

Jeg tror ikke at han får større sexlyst av å totalt slutte med sexuelle handlinger - da minker den heller.

Dere bør heller finne på nye settinger der han får lyst på sex sammen med deg igjen.

Hva kan pirre han - sex ute i naturen, på et annet tidspunkt enn vanlig e.l?

Gjest hvorfor gidder dere?

Hvorfor er dere sammen?

Kan han ikke få runke til du er klar til å ha sex da? Hvorfor kan du ikke bare ha sex så slipper han å runke. Dårlig kommunikasjon og dårlig sexliv er lik et meningsløst forhold slik jeg ser det. I tillegg så oppfører han seg som en dum 16 åring.

Gjest pittpottnøtt

Jooo,-jeg skjønner din frustrasjon!

Hadde det sånn selv,jeg!

Det er ikke noe galt i at man hjelper seg selv av og til.

Det gale er hvis man ikke gidder å være god mot sin egen kjæreste innimellom.At man velger å runke i stedet for å ha det godt med kjæresten,fatter jeg bare ikke.

Det tærer så enormt mye på selvfølelsen med sånn lite respekt fra partneren.

For min del,-så måtte jeg fortelle min type at det gikk løs på selvfølelsen min når han stod opp om natta å runka utenfor soverommet vårt.

Føler at det har blitt bedre nå.

Annonse

Jeg får ikke riktig tak i dette. Er det han eller er det du som ikke vil ha sex nå? Eller vil ingen av dere?

Uansett er det helt på trynet å kreve runkestopp. Du kan ikke legge deg opp i hvor mye han runker. Og det er ikke slik at man bruker opp sexlysten på runking så det ikke blir noe igjen til partneren.

Gjest jenten hans

Jooo,-jeg skjønner din frustrasjon!

Hadde det sånn selv,jeg!

Det er ikke noe galt i at man hjelper seg selv av og til.

Det gale er hvis man ikke gidder å være god mot sin egen kjæreste innimellom.At man velger å runke i stedet for å ha det godt med kjæresten,fatter jeg bare ikke.

Det tærer så enormt mye på selvfølelsen med sånn lite respekt fra partneren.

For min del,-så måtte jeg fortelle min type at det gikk løs på selvfølelsen min når han stod opp om natta å runka utenfor soverommet vårt.

Føler at det har blitt bedre nå.

Begriper ikke hvorfor damer godtar al lmulig respektløs oppførsel av mennnene sine jeg. Hadde dumpa ham tvert. Hadde ikke orket et forhold hvor han heller nappa løken enn å ha sex med meg. Sex er jo veldig viktig. Ikke bare rent fysisk, men pga nærhet og det å føle seg elsket og begjært.

mil1365380270

Du kan ikke tvinge noen til å få lyst på deg. Og sånn som du holder på nå, er nok lysten på deg så lav som den kan bli. Du oppfører deg som et kontrollerende beist. Sett deg i hans situasjon - tror du tvang er det som skal til?!

Gjest Nettjente

Hvis du er like glefsete mot ham som du er i innleggene dine i denne tråden så har jeg ingen problemer med å skjønne at han heller runker enn å prøve å forføre deg...

Lillemus, hvis det er en den eneste "forklaringen" du har på at han heller velger å runke enn å ha sex sammen med meg, så vitner det om en stor umodenhet hos deg.

Jeg glefser her fordi jeg er såret og drittlei.

Han velger å runke av helt andre grunner.

Faen tenk litt da.

Gjest Nettjente

Jeg får ikke riktig tak i dette. Er det han eller er det du som ikke vil ha sex nå? Eller vil ingen av dere?

Uansett er det helt på trynet å kreve runkestopp. Du kan ikke legge deg opp i hvor mye han runker. Og det er ikke slik at man bruker opp sexlysten på runking så det ikke blir noe igjen til partneren.

Men det er jo nettopp det han gjør! han har så liten sexlyst, så hvis han er kåt en gang i løpet av uken så runker han istedenfor å ha sex med meg!!!!

sånn har det vært i flere år!

ShitDiddelyDo

Du er såret over manglende respekt fra ham? Få litt respekt for deg selv!

Hva faen gjør du sammen med denne fyren?

Og hva er det som får deg til å tro at du kan gi en fyr runkeforbud? Herreminhatt. Er du hans puritanske bestemor, eller?

Og tror du virkelig at du kan tvinge fyren til å bli kåt på deg?

Dere passer ikke sammen. Det må alle se.

Få nok respekt for deg selv til å forlate fyren, og til å finne en mann som faktisk tenner på deg. Fortrinnsvis en fyr som ikke slenger sine spermfylte t-skjorter under sofaen.

Herregud for en barnehage!

Annonse

Gjest sandex

Du kan ikke tvinge noen til å få lyst på deg. Og sånn som du holder på nå, er nok lysten på deg så lav som den kan bli. Du oppfører deg som et kontrollerende beist. Sett deg i hans situasjon - tror du tvang er det som skal til?!

Er vel litt enig med deg der, ja :)

Gjest Nettjente

Er vel litt enig med deg der, ja :)

Mye forståelse å spore her.

Pokker heller at dere ikke begriper hva kimen egentlig er!

Vi prøver å finne tilbake til hverandre seksuelt. Da hjelper det ikke for meg at han velger å runke enn å ha sex med meg!

Så hvis han ikke kunne la være å runke, så skulle han ikke lovet å la være!!! Da sårer han meg jo!

Gjest sandex

Du er såret over manglende respekt fra ham? Få litt respekt for deg selv!

Hva faen gjør du sammen med denne fyren?

Og hva er det som får deg til å tro at du kan gi en fyr runkeforbud? Herreminhatt. Er du hans puritanske bestemor, eller?

Og tror du virkelig at du kan tvinge fyren til å bli kåt på deg?

Dere passer ikke sammen. Det må alle se.

Få nok respekt for deg selv til å forlate fyren, og til å finne en mann som faktisk tenner på deg. Fortrinnsvis en fyr som ikke slenger sine spermfylte t-skjorter under sofaen.

Herregud for en barnehage!

:) hehehe

Gjest sandex

Mye forståelse å spore her.

Pokker heller at dere ikke begriper hva kimen egentlig er!

Vi prøver å finne tilbake til hverandre seksuelt. Da hjelper det ikke for meg at han velger å runke enn å ha sex med meg!

Så hvis han ikke kunne la være å runke, så skulle han ikke lovet å la være!!! Da sårer han meg jo!

Poenget er vel kanskje at du nok fortjener bedre enn en sånn slamp :)

Hvis det er slik at han finner det mer attraktivt å onanere istedetfor å ha sex med deg så er det jo litt skummelt.Du må nesten finne ut årsaken til at han ikke tenner på deg lenger.

Onaneringen er ihvertfall ikke årsaken dette, og ting vil nok bli verre hvis du skal nedlegge forbud mot hans onanering.

Gjest Nettjente

Hvis det er slik at han finner det mer attraktivt å onanere istedetfor å ha sex med deg så er det jo litt skummelt.Du må nesten finne ut årsaken til at han ikke tenner på deg lenger.

Onaneringen er ihvertfall ikke årsaken dette, og ting vil nok bli verre hvis du skal nedlegge forbud mot hans onanering.

Hva om han er onanerings avhengig? det finnes vel de også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...