Gå til innhold

Hvordan kan onani være et problem?

Anbefalte innlegg

Ja, sikkert like vanlig å onanrere som å ikke gjøre det. Men det rare er at jeg ikke skjønner hvordan folk vet at partner gjør det ofte osv. For det kan neppe være mange som gjør det "synlig".

Nei - det er ikke akkurat noe man gjør under middagsbordet! :)

Fortsetter under...

Jeg har lurt på det samme som deg. Jeg aner ikke når eller hvor ofte kjæresten min onanerer, og det har aldri falt meg inn å spørre om det. Men jeg regner da med at han onanerer, akkurat som andre normale folk. Det plager meg ikke det minste.

Min mann må gjerne onanere akuratt når det måtte passe han.

Men om han hadde foretrukket det istedet for å ha sex med meg, så ville jeg vel heller funnet en som ville ha sex med partneren istedet for kun seg selv.

Skjønner at man velger noen ganger å onanere istedet for å ha sex fordi det er en raskere og annerledes måte å få orgamse på. Men hadde det vært slik at han nektet meg sex i flere mnd, men runket ofte. Så ville det såret meg litt. For da betyr det at det er meg han ikke tenner på.

Gjest mulig jeg har misforstått

Min mann må gjerne onanere akuratt når det måtte passe han.

Men om han hadde foretrukket det istedet for å ha sex med meg, så ville jeg vel heller funnet en som ville ha sex med partneren istedet for kun seg selv.

Skjønner at man velger noen ganger å onanere istedet for å ha sex fordi det er en raskere og annerledes måte å få orgamse på. Men hadde det vært slik at han nektet meg sex i flere mnd, men runket ofte. Så ville det såret meg litt. For da betyr det at det er meg han ikke tenner på.

Ja, men da er det ikke onanien men manglende lyst på seg som er problemet da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...