Gjest vil ha endring Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Veien videre blir til mens man går. Jeg har levd en stund og ting er blitt slik de ble. Jeg har ikke tid til å dvele ved hvorfor ting ble som de ble - men jeg søker endring. Er det noen her inne som vet hvilken type psykolog eller terapeut el.lign. jeg kan søke etter når det jeg vil er å endre atferd, tankemønster, her og nå - og der å analysere fortida ikke er viktigst? Det eneste jeg vet er at jeg ikke skal ha en psykoanalytiker. Men kanskje finnes det noen andre typer - evt. grupper - eller annen sort terapeut - som kan passe for meg? Jeg trenger altså teknikker og litt press for å forsøke noe nytt, kutte ut de negative spiralene og selvinstruksjonene og få levd litt mer, før jeg dør. 0 Siter
Gjest kognitiv terapi Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 En som driver med kognitiv terapi. Det gjør svært mange psykologer i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.