Gå til innhold

Veien videre

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha endring
Skrevet

Veien videre blir til mens man går. Jeg har levd en stund og ting er blitt slik de ble.

Jeg har ikke tid til å dvele ved hvorfor ting ble som de ble - men jeg søker endring.

Er det noen her inne som vet hvilken type psykolog eller terapeut el.lign. jeg kan søke etter når det jeg vil er å endre atferd, tankemønster, her og nå - og der å analysere fortida ikke er viktigst?

Det eneste jeg vet er at jeg ikke skal ha en psykoanalytiker. Men kanskje finnes det noen andre typer - evt. grupper - eller annen sort terapeut - som kan passe for meg?

Jeg trenger altså teknikker og litt press for å forsøke noe nytt, kutte ut de negative spiralene og selvinstruksjonene og få levd litt mer, før jeg dør.

Videoannonse
Annonse
Gjest kognitiv terapi
Skrevet

En som driver med kognitiv terapi. Det gjør svært mange psykologer i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...