Gå til innhold

gave - bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Sivanita
Skrevet

En veldig god venninne av meg skal gifte seg snart. Paret er tidlig i 20 årene, og skal flytte til andre siden av landet rett etter bryllupet. Så store gaver er ikke ønsket. Paret ønsker seg derimot penger, siden begge er studenter og trenger penger til å starte et liv sammen og for å betale bryllupet.

Jeg kan godt gi penger, men jeg vil gjerne gi noe som varer også. Er det noen som har gode forslag til meg? Tenkte i prisklassen 1000-1500 kr. Er dette lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000-1500 kr til en venninne synes jeg er er mer enn nok.

Skrevet

Gavekort - til kjeder som har gjenstander som brudeparet ønsker seg og trenger, og selvsagt som finnes på andre kanten av landet. Littegranne mer personlig enn penger. Men du kan selvsagt gi penger også, om du føler mest for det.

Skrevet

Hos oss pleier vi "vanlige" gjester å gi rundt 500 vi. Har aldri tenkt på det som lite heller. Et brullup er jo så sabla dyrt, med utdrikningslag som er latterlig dyre, til kjoler og i enkelte tilfeller en reise.

Ergo - 1000 til 1500 er mer enn bra.

Synes

Skrevet

og jeg som tenkte å kjøpe gave til min bror til rundt 500 kr, er det for lite?

Skrevet

og jeg som tenkte å kjøpe gave til min bror til rundt 500 kr, er det for lite?

Det synes jeg ikke høres ut som så mye, med mindre du har dårlig råd.

Skrevet

Det synes jeg ikke høres ut som så mye, med mindre du har dårlig råd.

Har ikke mange kroner til overrs når alt av regninger er betalt.Mange måneder går jeg i minus, men må kanskje invistere i en litt dyrere gave da, viss 500 kr virker snålt

Skrevet

Har ikke mange kroner til overrs når alt av regninger er betalt.Mange måneder går jeg i minus, men må kanskje invistere i en litt dyrere gave da, viss 500 kr virker snålt

Hvis du tjener dårlig, er student, alenemamma eller lignende synes jeg ikke det er for lite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...