Gjest Persille Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Denne er slem - men morsom. Dersom de bor i blokk har de sånne felles postkasser, der de låser opp en dør. Når du heller pepper inn i sprekken (i store mengder) så vil det holde seg der til vedkommende låser opp og åpner døren. Det vil ikke trille ut når postmannen kommer, fordi de åpner øverst 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Denne er slem - men morsom. Dersom de bor i blokk har de sånne felles postkasser, der de låser opp en dør. Når du heller pepper inn i sprekken (i store mengder) så vil det holde seg der til vedkommende låser opp og åpner døren. Det vil ikke trille ut når postmannen kommer, fordi de åpner øverst De bor ikke i blokk, så det kan vi nok ikke gjøre. Men broren min bor i samme hus, så han har god anledning til å gjemme pepper rundt omkring når alle har lagt seg 0 Siter
keinstein Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Oppå skapet: putt i åpen pose, med tapebit festet i bunnen av posen og toppen av skapdøra, så når skapet åpnes, faller posen og henger med åpningen ned. Det trikset kan du bruke på annet som åpnes eller flyttes på. Ellers kan du bare strø og putte pepperkorn overalt, rulle det inn i dopapirrullen, i alle lommer i klærne, i sokker, sko osv. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 De bor ikke i blokk, så det kan vi nok ikke gjøre. Men broren min bor i samme hus, så han har god anledning til å gjemme pepper rundt omkring når alle har lagt seg Ok, kaffetrakteren, brødboksen, i skoene, i glasset de har tannbørster i... Var alt jeg kom på på tre sekunder 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Oppå skapet: putt i åpen pose, med tapebit festet i bunnen av posen og toppen av skapdøra, så når skapet åpnes, faller posen og henger med åpningen ned. Det trikset kan du bruke på annet som åpnes eller flyttes på. Ellers kan du bare strø og putte pepperkorn overalt, rulle det inn i dopapirrullen, i alle lommer i klærne, i sokker, sko osv. Jeg håper jeg ikke treffer på deg natten før jeg fyller 30 0 Siter
keinstein Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg håper jeg ikke treffer på deg natten før jeg fyller 30 Smart Club: 1 kg pepper: 100 kr. Legg noen på kokeplata og varm opp, så lukter det pepper over hele huset. Og svir i øya. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.