Gå til innhold

Geniale steder å gjemme pepper når noen fyller 30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet

Denne er slem - men morsom.

Dersom de bor i blokk har de sånne felles postkasser, der de låser opp en dør. Når du heller pepper inn i sprekken (i store mengder) så vil det holde seg der til vedkommende låser opp og åpner døren.

Det vil ikke trille ut når postmannen kommer, fordi de åpner øverst :)

Bente831365380491
Skrevet

Denne er slem - men morsom.

Dersom de bor i blokk har de sånne felles postkasser, der de låser opp en dør. Når du heller pepper inn i sprekken (i store mengder) så vil det holde seg der til vedkommende låser opp og åpner døren.

Det vil ikke trille ut når postmannen kommer, fordi de åpner øverst :)

De bor ikke i blokk, så det kan vi nok ikke gjøre. Men broren min bor i samme hus, så han har god anledning til å gjemme pepper rundt omkring når alle har lagt seg

Skrevet

Oppå skapet: putt i åpen pose, med tapebit festet i bunnen av posen og toppen av skapdøra, så når skapet åpnes, faller posen og henger med åpningen ned. Det trikset kan du bruke på annet som åpnes eller flyttes på. Ellers kan du bare strø og putte pepperkorn overalt, rulle det inn i dopapirrullen, i alle lommer i klærne, i sokker, sko osv.

Gjest Persille
Skrevet

De bor ikke i blokk, så det kan vi nok ikke gjøre. Men broren min bor i samme hus, så han har god anledning til å gjemme pepper rundt omkring når alle har lagt seg

Ok, kaffetrakteren, brødboksen, i skoene, i glasset de har tannbørster i...

Var alt jeg kom på på tre sekunder :)

Gjest Persille
Skrevet

Oppå skapet: putt i åpen pose, med tapebit festet i bunnen av posen og toppen av skapdøra, så når skapet åpnes, faller posen og henger med åpningen ned. Det trikset kan du bruke på annet som åpnes eller flyttes på. Ellers kan du bare strø og putte pepperkorn overalt, rulle det inn i dopapirrullen, i alle lommer i klærne, i sokker, sko osv.

Jeg håper jeg ikke treffer på deg natten før jeg fyller 30 ;)

Skrevet

Jeg håper jeg ikke treffer på deg natten før jeg fyller 30 ;)

Smart Club: 1 kg pepper: 100 kr.

Legg noen på kokeplata og varm opp, så lukter det pepper over hele huset. Og svir i øya.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...