Gå til innhold

Kroppshårproblem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Engangsstripsene liker ikke jeg. synes det er vanskelig å få med alt da - blir ofte hår sittende igjen med klissete voks på.

Liker best voks som varmes opp og strykes på og deretter dras av med papir- eller stoffstrips.

Men dette krever litt trening. Nå tar jeg det meste med dette, men litt vanskelig på baksiden av leggene.

Jeg synes det blir så mye styr med den flytende voksen, jeg, men det er jo smak og behag. :-)

Det viktigste er å bli hårløs!!!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler klart voks. Dersom jeg barberer leggene, så orker jeg ikke ligge i samme seng som meg selv engang et par dager etterpå *ler*.

Når du vokser fjærner du hårene med røttene. Mine begynner alikevel å vokse ut bare et par uker etterpå MEN det flotte er at de hårene som begynner å vokse ut stikker ikke som barberte hår, og er også tynnere og lysere.

Mange sier også at de får mindre hårvekst etter hvert, men det ser dessverre ikke ut til å gjelde meg.

Jeg vokser selv. Kjøper vanligvis en krukke med varmvoks, men du kan også kjøpe voksstriper du bare varmer opp mellom hendene og påfører. Jeg synes varmvoksen fungerer best.

Men du må da la håret gro en stund før du vokser. Ellers fester ikke hårene seg til voksen.

Lykke til, og håper du får en flott sommer med mye bading i år.

Gjest Calóni
Skrevet

Kanskje jeg skal prøve det, sånn ordentlig, på en klinikk eller noe...

Har prøvd voksing selv, hjemme, men syns ikke det funket noe særlig, kom like fort tilbake det gitt:o(

Har surfet litt rundt og ser at det faktisk ikke er sååå dyrt med voksing i salong!

Det er verdt forsøket...

Og det er vel kanskje sånn at når man har gjort det noen ganger er det mykt igjen eller? Slik at jeg kanskje ikke trenger hver mnd resten av livet:o)

Du kan bruke epilator (søk på nett). Det blir samme prinsippet som voksing, forsåvidt, men du er iallfall sikret å få med deg alle hårene.

Gjest kirsebær
Skrevet

Jeg bad jo om tips/råd til en konkret problemstilling, så det burde ikke være så vanskelig å forstå det:o)

Problemstillingen er at hvis en får sto store psykiske påkjenninger pga slike ting, så bør en få hjelp til å styrke selvbildet sitt. Ergo psykolog-rådet. Særlig er dette viktig for deg som har ansvaret for små barn, for ikke å overføre 'galskapen' til dem. Det går jo allerede ut over dem hvis du ikke kan bade med dem. Pga hår på bena. Det er jo faktisk SYKT.

Faktisk var det så sært at jeg lurte på om innlegget var fake.

Skrevet

Jeg har store hårproblemer, men skjønner ikke at man kan få psykiske problemer av det.

Det skjønner ikke jeg heller, det var derfor jeg reagerte som jeg gjorde på innlegget.

Skrevet

Problemstillingen er at hvis en får sto store psykiske påkjenninger pga slike ting, så bør en få hjelp til å styrke selvbildet sitt. Ergo psykolog-rådet. Særlig er dette viktig for deg som har ansvaret for små barn, for ikke å overføre 'galskapen' til dem. Det går jo allerede ut over dem hvis du ikke kan bade med dem. Pga hår på bena. Det er jo faktisk SYKT.

Faktisk var det så sært at jeg lurte på om innlegget var fake.

Jeg lurte også på om innlegget var fake. Å ikke kunne bade med barna sine på grunn av hår på leggene høres temmelig sykt ut, spør du meg.

Gjest husker ikke hvilket nick jeg brukte i denne tråden
Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller, det var derfor jeg reagerte som jeg gjorde på innlegget.

det er jo helt normalt at vi damer har hår på legger og lår. Man lever i en lekeverden dersom man tror at man er den eneste.

Skrevet

--- Jeg har fått store psykiske problemer av dette, tenker ikke på annet. Ikke har vi noe særlig sex lenger og ikke kler jeg av meg på sommeren, kan aldri gå med shorts eller skjørt og jeg nekter plent å bade med mine to små barn! ---

Det er kanskje bedre å finne ut hva som er det virkelige problemet ditt før familien bryter sammen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...