Kvæfjordkaka:) Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Skulle hatt mensen i løpet av helga, eller helst i dag da...Bruker å være ganske presis... Har ikke tatt noen test enda, for jeg har ikke lyst å bli skuffa...:-)Vil liksom leve litt i håpet enda... Litt teit, men sånn er det bare. Tenker at jeg sikkert har en sånn 5 ukers syklus denne gangen eller noe sånt rart... Hadde el 8 mai...Og samboeren var hjemme og vi hadde regelmessig sex, så sjansene er reelt til stede! Det er vår 8 pp...Men får liksom ikke til å tro at det kanskje er min tur denne gangen, at jeg sikkert har luremens! Fikk vite i helga at bestevenninna mi som har prøvd like lenge som meg, er gravid i 2 mnd...:-) Så det hadde vært moro om det var klaff her i gården!! Måtte bare få ut noen tanker...Krysser fingre og håper... 0 Siter
Drømmer'n Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Oy Oy Oy spennende da Vi får vel høre fra deg hvis testen er positiv. Ps: jeg tenkte akkurat det samme som deg før jeg tok en test 0 Siter
Kvæfjordkaka:) Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Oy Oy Oy spennende da Vi får vel høre fra deg hvis testen er positiv. Ps: jeg tenkte akkurat det samme som deg før jeg tok en test Hehe...:-) Merkelig hva man går rundt og tenker om seg selv... Har hatt litt sånn stikking og småkramper i eggledere/eggstokker nesten helt siden jeg hadde eggløsning... Og har hatt øm korsrygg, litt ømme brystvorter og stikkinger i magen akkurat som når man forventer mensen...Så nå tenker jeg mest at om jeg tar en test, er den sikkert negativ, og da blir jeg å lure på hvorfor jeg ikke har fått mensen...Bruker ikke være sen, og bruker heller ikke å ha luremens...Men hvem vet denne gangen... 0 Siter
E03 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hehe...:-) Merkelig hva man går rundt og tenker om seg selv... Har hatt litt sånn stikking og småkramper i eggledere/eggstokker nesten helt siden jeg hadde eggløsning... Og har hatt øm korsrygg, litt ømme brystvorter og stikkinger i magen akkurat som når man forventer mensen...Så nå tenker jeg mest at om jeg tar en test, er den sikkert negativ, og da blir jeg å lure på hvorfor jeg ikke har fått mensen...Bruker ikke være sen, og bruker heller ikke å ha luremens...Men hvem vet denne gangen... Akkuratt sånn hadde jeg det for snart 3 mnd siden, ventet i det lengste med å ta test, mensen kom aldri. Masse murringer, stikkninger i magen, nederst. Tok en tur på legesenteret, testen var positiv -til min store glede:) Synes du skal ta en test:) 0 Siter
Kvæfjordkaka:) Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Akkuratt sånn hadde jeg det for snart 3 mnd siden, ventet i det lengste med å ta test, mensen kom aldri. Masse murringer, stikkninger i magen, nederst. Tok en tur på legesenteret, testen var positiv -til min store glede:) Synes du skal ta en test:) Tok test i morrest...Den var negativ...Så da ble det nok ikke noe klaff på meg denne mnd...:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.