Gjest Dannnte Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 venter en liten pike til sommeren, og lurer derfor på noen navn samt hva dere dolere mener? Her er lternativene: -Sofia -Eva -Stina -Margareta/margareth -Åshild -Elizabeth tusen takk på forhånd for alle innspill:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg synes Eva er veldig fint =) 0 Siter
Gjest fine navn alle sammen Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Eva er veldig fint. Margareta synes jeg er en tung variant på norsk, a-en i midten kan godt fjernes, Margaret er fint. Kan navnet skrives på "norsk", synes jeg det er best hvis man ikke har familiære grunner til å velge Z i stedet for S i Elisabeth osv. Men ikke til det ekstreme, man kan godt slutte med en h hvis man synes det ser riktigst ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Dette blir jo bare personlig synsing da: Sofia - jeg synes Sofie er penere. Vurderte faktisk Sofie som andre fornavn til Snuppa mi. Eva - Helt greit. Stina - Liker det kjempegodt! Margareta/margareth - Mitt absolute favorittnanvn er Margrete, litt lettere enn Margareta kanskje? Åshild - Nja... Elizabeth - med s i såfall, ikke z. 0 Siter
Atene Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Elisabeth hvis dere skriver det med s istedenfor z. Ellers Sofia. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg synes Elisabeth er veldig fint (med s). Jeg synes også Sofia er fint men Sofie er penere. De andre er ikke helt min smak. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Margareth og Elisabeth (med S)synes jeg er fint. 0 Siter
Idéfix Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Elisabeth med S er det fineste navnet jeg vet. Med Z virker det litt "jålete" og rart. Men smak og behag. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Sofia og Stina er penest, men alle er fine 0 Siter
Incubo Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Var fine navn..men ville valgt elisabeth istedet for elizabeth.. 0 Siter
Dory Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Sofia og Stina synes jeg er fine navn:) Elizabeth, da ville også jeg byttet ut z med s. Er også enig i a kanskje Sofie er enda finere enn Sofia. Lykke til:) Vennlig hilsen, 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Ville lagt til Anne eller Hanne i tillegg til Sofie. Eller Hannah Sofia eller Anna Sofia. Bare et forslag 0 Siter
KaVa Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 -Sofia - Fint -Eva -Tja -Stina . litt for svenskt for min smak. Synes at Stine er vel så fint. -Margareta/margareth - Nei. -Åshild - Litt gammelmodig og tungt. -Elizabeth - fint, dersom det skrives med s. Å forvanske navn med z skaper bare irriterende problemer - som at barnet alltid må "presentere" seg som "Elizabeth med Z" dersom noen skal skrive navnet hennes. Dessuten er det tullete jåleri, etter min smak :-) 0 Siter
Gjest hallow :o) Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Har en kjempesnill og søt venninne som heter Margareth. Navnet er ikke så mye brukt, veldig pent og gir meg gode assosiasjoner. Bruk det ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.