Gjest østerdøl Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 jeg har vært sammen med min kjære i 5-6 mnd og jeg er utrolig glad i han.Vi møttes under spesielle omstendigheter,da hans mor lå på dødsleie og døde i kreft 2 uker etter at vi ble kjærester.Dette gjorde at vi kom hverandre svært nære på kort tid,og hans familie tok imot meg med en varme jeg ikke har møtt tidligere tross omstendighetene.Fikk vite med en gang vi ble sammen at han hadde vært sammen med en jente i tre år og at han hadde elsket henne svært høyt.De hadde også mistet et barn da hun spontanabortrte i tredje mnd ett år tidligere.Det hadde vært slutt melom de i to-tre mnd da vi møttes. det siste halve året de vr sammen bodde hun i en annen by da hun flyttet fra han fordi hun sa hun ike ville bo med han lengre.Hun holdt han likevel på " gress" ved å ikke gjøre det slutt men fortelle han at hun elsket han men ikke ville bo med han mere.Hun kunne slå av tlf i helgene og la være å svare når han ringte.Hun kom på besøk til han ett par ganger og var go og snill,men snudde om ret før hun dro.Til slutt var han så langt nede og deprimert at han nesten sto med den ene foten i graven.Han sa han ike ville dette mere.Så møtte han meg og satte stor pris på min støtte under hans mors sykdom og død og tiden som har vært etterpå.han knyttet seg til meg og jeg har i praksis bodd hos han siden.vi har det veldig bra jeg og han,men eksen lager ett problem sammen med han.Hun begynte å ta kontakt med han og si at hun elsket han og ville ha han tilbake.Han ble i tvil om hvem han ville ha.jeg sa at han måtte finne det ut alene og jeg var hjemme hos meg selv den uken dette sto på.Da jeg sa til han at jeg ikke kunne være sammen med han før han visste hva han ville , bestemte han seg for å ta resten av tingene hennes i bilen og kjøre ned til foreldrene hennes med de same helg,og ba henne kome dit så de fikk ordnet opp en gang for alle.Jeg var veldig redd for å miste han og det var helt grusomt å vente,men da han kom tilbake kom hn rett tilbake til meg,han ville fortsette å prøve med meg fordi han hadde det bra med meg,og fordi han ikke kunne kaste meg bort,som han sa.Jeg sa han skulle kutte kontakten ed henne.Nå er det tre mnd siden og han har ikke kuttet kontakten enda.Han sier det er så vanskelig,og han sier at det er meg han vil satse på og som han er glad i nå.han sier også at han har følelser for henne enda og at han av og til i øyeblik kan bli i tvil om hva som er rett for han.Jeg bor fortsat hos han og vi har det alltid utrolig gøy og koselig sammen så lenge ho ikke er i bildet.jeg kan se på han at han blir lei seg og sint når han av og til får melding fra ho. Dette er vedlig vanskelig for meg å takle og det går på tålmodigheten løs.jeg føler meg som nr to og føler ikke at han bare er min.han sier han prøver å ikke ta kontakt,men at han av og til ikke klarer å holde seg. Vet ikke hva jeg skal gjøre,vanskelig det her.Vi har vært til ondon og på påskeferie og hadd det masse kos sammen,og jeg merker faktisk at det går framover og at han prøver å komme over dette,men det er så vpndt når jeg vet at det er en medling eller to i uken,og at han tenker på henne av og til. Har noen noen råd til meg??eller liknende erfaring?? takknemlig for alle svar,jeg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kan du forsøke å poste innlegget igjen, men med avsnitt? Du kan kopiere alt du har skrevet inn og lime det inn i et nytt innlegg, for å få avsnitt må du trykke enter TO ganger. Det holder ikke med én som det vanligvis gjør... Det blir så vanskelig å lese når det står så mye på så liten plass uten noen mellomrom 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1718471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østerdøl Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kan du forsøke å poste innlegget igjen, men med avsnitt? Du kan kopiere alt du har skrevet inn og lime det inn i et nytt innlegg, for å få avsnitt må du trykke enter TO ganger. Det holder ikke med én som det vanligvis gjør... Det blir så vanskelig å lese når det står så mye på så liten plass uten noen mellomrom Heia!!Takk for tipset,gikk litt fort i svingene,men jeg er ikke så god til det her så jeg fikk det faktisk ikke til!håper det går noenlunde bra likevel! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1718485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Heia!!Takk for tipset,gikk litt fort i svingene,men jeg er ikke så god til det her så jeg fikk det faktisk ikke til!håper det går noenlunde bra likevel! Hei! Slik gjør du: Åpner ditt første innlegg, markerer all teksten med musa, klikker kopier. Deretter starter du et nytt innlegg, eller et svar til f eks dette (slik som jeg har gjort) og så trykker du "paste"/"lim inn" (ligger på høyre musetast. Og så er det bare å gå inn i innlegget og legge inn avsnitt på passende steder, som f eks slik: - - - - jeg har vært sammen med min kjære i 5-6 mnd og jeg er utrolig glad i han. Vi møttes under spesielle omstendigheter,da hans mor lå på dødsleie og døde i kreft 2 uker etter at vi ble kjærester.Dette gjorde at vi kom hverandre svært nære på kort tid,og hans familie tok imot meg med en varme jeg ikke har møtt tidligere tross omstendighetene. Fikk vite med en gang vi ble sammen at han hadde vært sammen med en jente i tre år og at han hadde elsket henne svært høyt.De hadde også mistet et barn da hun spontanabortrte i tredje mnd ett år tidligere. Det hadde vært slutt melom de i to-tre mnd da vi møttes. det siste halve året de vr sammen bodde hun i en annen by da hun flyttet fra han fordi hun sa hun ike ville bo med han lengre.Hun holdt han likevel på " gress" ved å ikke gjøre det slutt men fortelle han at hun elsket han men ikke ville bo med han mere. * * * og så videre* * * Hun kunne slå av tlf i helgene og la være å svare når han ringte.Hun kom på besøk til han ett par ganger og var go og snill,men snudde om ret før hun dro.Til slutt var han så langt nede og deprimert at han nesten sto med den ene foten i graven.Han sa han ike ville dette mere.Så møtte han meg og satte stor pris på min støtte under hans mors sykdom og død og tiden som har vært etterpå.han knyttet seg til meg og jeg har i praksis bodd hos han siden.vi har det veldig bra jeg og han,men eksen lager ett problem sammen med han.Hun begynte å ta kontakt med han og si at hun elsket han og ville ha han tilbake.Han ble i tvil om hvem han ville ha.jeg sa at han måtte finne det ut alene og jeg var hjemme hos meg selv den uken dette sto på.Da jeg sa til han at jeg ikke kunne være sammen med han før han visste hva han ville , bestemte han seg for å ta resten av tingene hennes i bilen og kjøre ned til foreldrene hennes med de same helg,og ba henne kome dit så de fikk ordnet opp en gang for alle.Jeg var veldig redd for å miste han og det var helt grusomt å vente,men da han kom tilbake kom hn rett tilbake til meg,han ville fortsette å prøve med meg fordi han hadde det bra med meg,og fordi han ikke kunne kaste meg bort,som han sa.Jeg sa han skulle kutte kontakten ed henne.Nå er det tre mnd siden og han har ikke kuttet kontakten enda.Han sier det er så vanskelig,og han sier at det er meg han vil satse på og som han er glad i nå.han sier også at han har følelser for henne enda og at han av og til i øyeblik kan bli i tvil om hva som er rett for han.Jeg bor fortsat hos han og vi har det alltid utrolig gøy og koselig sammen så lenge ho ikke er i bildet.jeg kan se på han at han blir lei seg og sint når han av og til får melding fra ho. Dette er vedlig vanskelig for meg å takle og det går på tålmodigheten løs.jeg føler meg som nr to og føler ikke at han bare er min.han sier han prøver å ikke ta kontakt,men at han av og til ikke klarer å holde seg. Vet ikke hva jeg skal gjøre,vanskelig det her.Vi har vært til ondon og på påskeferie og hadd det masse kos sammen,og jeg merker faktisk at det går framover og at han prøver å komme over dette,men det er så vpndt når jeg vet at det er en medling eller to i uken,og at han tenker på henne av og til. Har noen noen råd til meg??eller liknende erfaring?? takknemlig for alle svar,jeg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1718505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille rosinen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg klarte å lese innlegget ditt uten problemer selv uten avsnitt :-) Hadde det vært meg i den situasjonen du er i, hadde jeg vært kompomissløs; kutt kontakten med eksen eller med meg. Punktum. Hvis dere skal være sammen og ha det bra sammen, så må han respektere deg og dine følelser. Han må også sette ned foten i forhold til eksen sin. Hun må skjønne at det er DEG han har valgt å være sammen med og at det ikke kommer til å bli henne og han igjen. Det er ferdig. For at din kjæreste skal klare å komme seg videre etter eksen, så tror jeg at han må kutte all kontakt med henne. Også av respekt for deg! Og for at han skal kunne være mer tilstede sammen med deg. Skjønner kjempegodt at det er vanskelig for deg at det tikker inn meldinger fra henne i ny og ne. Jeg hadde ikke holdt det ut! Håper ting går slik du håper, bare ikke la det gå så veldig på din bekostning. Det må være grenser for hva du skal tåle og forstå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1718532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei! Slik gjør du: Åpner ditt første innlegg, markerer all teksten med musa, klikker kopier. Deretter starter du et nytt innlegg, eller et svar til f eks dette (slik som jeg har gjort) og så trykker du "paste"/"lim inn" (ligger på høyre musetast. Og så er det bare å gå inn i innlegget og legge inn avsnitt på passende steder, som f eks slik: - - - - jeg har vært sammen med min kjære i 5-6 mnd og jeg er utrolig glad i han. Vi møttes under spesielle omstendigheter,da hans mor lå på dødsleie og døde i kreft 2 uker etter at vi ble kjærester.Dette gjorde at vi kom hverandre svært nære på kort tid,og hans familie tok imot meg med en varme jeg ikke har møtt tidligere tross omstendighetene. Fikk vite med en gang vi ble sammen at han hadde vært sammen med en jente i tre år og at han hadde elsket henne svært høyt.De hadde også mistet et barn da hun spontanabortrte i tredje mnd ett år tidligere. Det hadde vært slutt melom de i to-tre mnd da vi møttes. det siste halve året de vr sammen bodde hun i en annen by da hun flyttet fra han fordi hun sa hun ike ville bo med han lengre.Hun holdt han likevel på " gress" ved å ikke gjøre det slutt men fortelle han at hun elsket han men ikke ville bo med han mere. * * * og så videre* * * Hun kunne slå av tlf i helgene og la være å svare når han ringte.Hun kom på besøk til han ett par ganger og var go og snill,men snudde om ret før hun dro.Til slutt var han så langt nede og deprimert at han nesten sto med den ene foten i graven.Han sa han ike ville dette mere.Så møtte han meg og satte stor pris på min støtte under hans mors sykdom og død og tiden som har vært etterpå.han knyttet seg til meg og jeg har i praksis bodd hos han siden.vi har det veldig bra jeg og han,men eksen lager ett problem sammen med han.Hun begynte å ta kontakt med han og si at hun elsket han og ville ha han tilbake.Han ble i tvil om hvem han ville ha.jeg sa at han måtte finne det ut alene og jeg var hjemme hos meg selv den uken dette sto på.Da jeg sa til han at jeg ikke kunne være sammen med han før han visste hva han ville , bestemte han seg for å ta resten av tingene hennes i bilen og kjøre ned til foreldrene hennes med de same helg,og ba henne kome dit så de fikk ordnet opp en gang for alle.Jeg var veldig redd for å miste han og det var helt grusomt å vente,men da han kom tilbake kom hn rett tilbake til meg,han ville fortsette å prøve med meg fordi han hadde det bra med meg,og fordi han ikke kunne kaste meg bort,som han sa.Jeg sa han skulle kutte kontakten ed henne.Nå er det tre mnd siden og han har ikke kuttet kontakten enda.Han sier det er så vanskelig,og han sier at det er meg han vil satse på og som han er glad i nå.han sier også at han har følelser for henne enda og at han av og til i øyeblik kan bli i tvil om hva som er rett for han.Jeg bor fortsat hos han og vi har det alltid utrolig gøy og koselig sammen så lenge ho ikke er i bildet.jeg kan se på han at han blir lei seg og sint når han av og til får melding fra ho. Dette er vedlig vanskelig for meg å takle og det går på tålmodigheten løs.jeg føler meg som nr to og føler ikke at han bare er min.han sier han prøver å ikke ta kontakt,men at han av og til ikke klarer å holde seg. Vet ikke hva jeg skal gjøre,vanskelig det her.Vi har vært til ondon og på påskeferie og hadd det masse kos sammen,og jeg merker faktisk at det går framover og at han prøver å komme over dette,men det er så vpndt når jeg vet at det er en medling eller to i uken,og at han tenker på henne av og til. Har noen noen råd til meg??eller liknende erfaring?? takknemlig for alle svar,jeg... Se der ja - du er bedre på å forklare enn meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1718575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østerdøl Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg klarte å lese innlegget ditt uten problemer selv uten avsnitt :-) Hadde det vært meg i den situasjonen du er i, hadde jeg vært kompomissløs; kutt kontakten med eksen eller med meg. Punktum. Hvis dere skal være sammen og ha det bra sammen, så må han respektere deg og dine følelser. Han må også sette ned foten i forhold til eksen sin. Hun må skjønne at det er DEG han har valgt å være sammen med og at det ikke kommer til å bli henne og han igjen. Det er ferdig. For at din kjæreste skal klare å komme seg videre etter eksen, så tror jeg at han må kutte all kontakt med henne. Også av respekt for deg! Og for at han skal kunne være mer tilstede sammen med deg. Skjønner kjempegodt at det er vanskelig for deg at det tikker inn meldinger fra henne i ny og ne. Jeg hadde ikke holdt det ut! Håper ting går slik du håper, bare ikke la det gå så veldig på din bekostning. Det må være grenser for hva du skal tåle og forstå.. Takk for svar og råd! jeg har sagt til han flere ganger de siste tre mnd at han må finne ut hva som er viktig for han; å holde kontakten med ho eller være sammen med meg.Jeg ha også gitt han beskjed om at jeg ikke takle å være kjæresten hans om han skal fortsette kontakten med henne. Virker som om han ikke klarer å ta en avgjørelse,jeg får ingen konkret tilbakemelding på dette fra han.Men han sier at han har det bra med meg og vil fortsette forholdet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1718812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det var alt for tidlig av han å involvere seg med deg så snart som to mnd etter bruddet med henne. I tillegg var han i en svært sårbar periode i forbindelse med moren da. Det kan virke som du er "fornuftsdama", ei han vet han vil få det bra med. Altså, når hodet snakker, velger han deg. Når hjertet snakker, velger han henne. Vet ikke helt hva som er best for deg å gjøre. Han vil nok få sterkere følelser for deg etterhvert som tiden går, eller kanskje også han vil oppdage at det ikke er du som er rett for ham. Så spørs det om du vil vente og se da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1719221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østerdøl Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det var alt for tidlig av han å involvere seg med deg så snart som to mnd etter bruddet med henne. I tillegg var han i en svært sårbar periode i forbindelse med moren da. Det kan virke som du er "fornuftsdama", ei han vet han vil få det bra med. Altså, når hodet snakker, velger han deg. Når hjertet snakker, velger han henne. Vet ikke helt hva som er best for deg å gjøre. Han vil nok få sterkere følelser for deg etterhvert som tiden går, eller kanskje også han vil oppdage at det ikke er du som er rett for ham. Så spørs det om du vil vente og se da. takk for dine synspkt!!setter stor pris på det! ja,jeg er også redd for at han kan finne ut at ikke det er meg han vil være sammen med.Har snakket om det,og da sier han at han ikke kan være med eksen fordi han tror han blir såret igjen og fordi hun bor i en annen by flere timer herfra. Han sier at jeg ikke har noe å være redd for,men samtidig så sier han jo at han av og til kan få øyeblikk hvor han er i tvil om han har valgt riktig.Så jeg skulle ønske jeg visste hva jeg skulle gjøre eller si så han sluter å ha kontakt med henne.Har jo sagt til han at han er iferd med å miste meg,men men.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1719512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Vet du - det der hadde jeg aldri funnet meg i. Du fortjener å føle deg som nr 1 hos kjæresten din! Du sier at han har sagt han ikke kan være sammen med eksen fordi han er redd for å bli såret, og fordi hun bor i en annen by?? Hva i huleste er det for en ting å si?!? Han verken KAN eller VIL være sammen med henne fordi det er DEG han elsker - det er DET du fortjener å få høre! Å holde deg på en evig pinebenk på den måten går bare ikke an. Jeg kjenner jeg føler meg skikkelig dårlig behandlet på dine vegne her nå *hisser seg opp* :-) Du sier du har sagt at han må velge. Ikke bare la det være ord lenger - vis at du mener det. Flytt ut, la det være opp til han å gjenoppta kontakten. Hvis dere da velger å fortsette, og han FORTSATT ikke klarer å kutte kontakten med eksen, ja da er han ikke verdt fem sure sild i mine øyne. Og du fortjener en MYE bedre mann!! Ja det kan være vondt å bryte med noen du virkelig bryr deg om. Men tror du virkelig du kan leve lykkelig som evig nr 2? JEG tror du kommer til å ende ulykkelig og nedbrutt med null selvtillit hvis du lar ting fortsette på denne måten. Nei, våg å sette deg selv først - det fortjener du! *oppmuntringsklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1720209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kan ikke vaere til saerlig hjelp, vil bare si at jeg foeler med deg, da jeg selv har vaert i en lignende situasjon. Ikke la noen herse med deg, alle fortjener aa vaere nummer en hos kjaeresten sin. Vil ogsaa bare paapeke at det virker som om kjaeresten din er veldig aapen og aerlig om dette temaet, istedenfor aa lyve og si at han ikke foeler for henne, skjuler meldinger osv. Vit aa sette pris paa det, for slik er det ikke alle som er. Haaper det order seg for dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1720398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østerdøl Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kan ikke vaere til saerlig hjelp, vil bare si at jeg foeler med deg, da jeg selv har vaert i en lignende situasjon. Ikke la noen herse med deg, alle fortjener aa vaere nummer en hos kjaeresten sin. Vil ogsaa bare paapeke at det virker som om kjaeresten din er veldig aapen og aerlig om dette temaet, istedenfor aa lyve og si at han ikke foeler for henne, skjuler meldinger osv. Vit aa sette pris paa det, for slik er det ikke alle som er. Haaper det order seg for dere. Takk for innspillet!! ja,det er sant,han er veldig åpen om dette og svarer ærlig når jeg spør.Dette ser jeg på som en av de beste egenskapene hans,og er grunnen til at jeg ville fortsette med han den gangen han dro til eksen for å ordne opp. Men det er nok ikke nok alene,han må bli ferdig og bryte med henne før jeg kan føle meg noenlunde trygg.Han svarer på hennes meldinger fortsatt, selv om jeg senest igår sa at om han sente en melding til eller svarte på henvendelse på en annen måte,så kom jeg til å dra.dette mente jeg virkelig og det sa han at han forsto. Derfor er det så vanskelig når han forteller at han har skrevet meldinger med henne idag,hvor de"kranglet" om fortiden sin igjen.Nå føler jeg at siste utvei er å dra fra han,da han for nte`gang har hatt kontakt med henne selv om han vet jeg blir frykteli lei meg og ikke føler at han bryr seg nok eller tar meg seriøst. Uff,dette er vanskelig,vi har det jo så godt hele tiden når hun ikke er i bildet. Han sa igår at han ikke kom til å svare på flere meldinger,skulle slette de om det kom noen,og han skrudde av tlf på kvelden,men idag har de jo vekslet meldinger igjen allerede. takker alle som har skrevet inn sin mening!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1721568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Takk for innspillet!! ja,det er sant,han er veldig åpen om dette og svarer ærlig når jeg spør.Dette ser jeg på som en av de beste egenskapene hans,og er grunnen til at jeg ville fortsette med han den gangen han dro til eksen for å ordne opp. Men det er nok ikke nok alene,han må bli ferdig og bryte med henne før jeg kan føle meg noenlunde trygg.Han svarer på hennes meldinger fortsatt, selv om jeg senest igår sa at om han sente en melding til eller svarte på henvendelse på en annen måte,så kom jeg til å dra.dette mente jeg virkelig og det sa han at han forsto. Derfor er det så vanskelig når han forteller at han har skrevet meldinger med henne idag,hvor de"kranglet" om fortiden sin igjen.Nå føler jeg at siste utvei er å dra fra han,da han for nte`gang har hatt kontakt med henne selv om han vet jeg blir frykteli lei meg og ikke føler at han bryr seg nok eller tar meg seriøst. Uff,dette er vanskelig,vi har det jo så godt hele tiden når hun ikke er i bildet. Han sa igår at han ikke kom til å svare på flere meldinger,skulle slette de om det kom noen,og han skrudde av tlf på kvelden,men idag har de jo vekslet meldinger igjen allerede. takker alle som har skrevet inn sin mening!! Skjoenner veldig godt hvor vanskelig denne situasjonen er for deg, og min erfaring er at om han greier aa kutte kontakten med henne vil det antagligvis vaere det beste. Da faar han folelsene paa avstand, saa kan de eventuelt gjennoppta den senere naar de er kommet skikkelig "over" hverandre. Tenker paa deg hvertfall, lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1721978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østerdøl Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skjoenner veldig godt hvor vanskelig denne situasjonen er for deg, og min erfaring er at om han greier aa kutte kontakten med henne vil det antagligvis vaere det beste. Da faar han folelsene paa avstand, saa kan de eventuelt gjennoppta den senere naar de er kommet skikkelig "over" hverandre. Tenker paa deg hvertfall, lykke til. Takk for nok et svar!! Nei,enkelt er det ikke.er så glad i han vet du.Men det er så vanskelig å se og høre om hvor mye følelser han har for henne,og at han reagerte med å bli veldig frustrert å lei seg da han fikk vite at hun treffer andre gutter.dette ser jeg da og det er jo jeg som er kjæresten han!!det føles som om det er de to som er sammen og har problemer og at jeg bare er en elskerinne. Han sier at han vil fortsette å prøve å komme over henne for at det skal fungere mellom oss. jeg vil ha en mann som er ubetinget glad i meg og som ser meg og den jeg er,og at det er nok til at han ikke vil risikere at noen kan komme imellom oss.føler meg som tredje hjulet på vogna nå. Jeg har så sterke følelser for han,og jeg ha en god stund følt at jeg elsker han,da jeg ar sett så mange av hans sider og blir bare mer og mer glad i han.Dette har jeg ikke fortalt han,fordi jeg vet at han ikke føler det like sterkt og da ville han synes det er ekkelt/pinlig.Uff,det her skjærer meg så grusomt i hjertet,og jeg er så utrolig lei meg...vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227917-problemer-med-eksen/#findComment-1722066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.