Gå til innhold

Ok å reise til Tjekkia?

Anbefalte innlegg

Gjest sommeren 2006
Skrevet

Er det greit å kjøre til Tjekkia med campingvogn på ferie??

Vet man var frarådet det for 10 år siden, men hvordan er det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, det skulle jeg gjerne gjort!

Skal til Praha igjen i sommer, det er den flotteste byen jeg har vært i. Har hørt det er veldig fint andre steder i Tsjekkia også, så jeg kunne tenkt meg en rundreise i landet der!

Gjest sommeren 2006
Skrevet

Åååh, det skulle jeg gjerne gjort!

Skal til Praha igjen i sommer, det er den flotteste byen jeg har vært i. Har hørt det er veldig fint andre steder i Tsjekkia også, så jeg kunne tenkt meg en rundreise i landet der!

Jeg har vært i Praha to ganger tidligere.

Så jeg lurer på om det nå er tryggere, mht eiendeler?? Campingplasser og slikt....

Skrevet

Jeg har vært i Praha to ganger tidligere.

Så jeg lurer på om det nå er tryggere, mht eiendeler?? Campingplasser og slikt....

Det aner jeg ikke... man skal jo alltid ha med seg verdisakene sine da, og reise med minst mulig verdifulle ting når man er på ferie.

Ta forholdsregler, så får dere en flott tur!

Skrevet

Ta godt vare på verdisakene, og ikke ta med dere noe dere ikke KAN miste.

Ellers kan Tsjekkia være et flott sted å feriere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...