Gjest sommeren 2006 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Er det greit å kjøre til Tjekkia med campingvogn på ferie?? Vet man var frarådet det for 10 år siden, men hvordan er det nå? 0 Siter
Line Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Åååh, det skulle jeg gjerne gjort! Skal til Praha igjen i sommer, det er den flotteste byen jeg har vært i. Har hørt det er veldig fint andre steder i Tsjekkia også, så jeg kunne tenkt meg en rundreise i landet der! 0 Siter
Gjest sommeren 2006 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Åååh, det skulle jeg gjerne gjort! Skal til Praha igjen i sommer, det er den flotteste byen jeg har vært i. Har hørt det er veldig fint andre steder i Tsjekkia også, så jeg kunne tenkt meg en rundreise i landet der! Jeg har vært i Praha to ganger tidligere. Så jeg lurer på om det nå er tryggere, mht eiendeler?? Campingplasser og slikt.... 0 Siter
Line Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg har vært i Praha to ganger tidligere. Så jeg lurer på om det nå er tryggere, mht eiendeler?? Campingplasser og slikt.... Det aner jeg ikke... man skal jo alltid ha med seg verdisakene sine da, og reise med minst mulig verdifulle ting når man er på ferie. Ta forholdsregler, så får dere en flott tur! 0 Siter
Goliath Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ta godt vare på verdisakene, og ikke ta med dere noe dere ikke KAN miste. Ellers kan Tsjekkia være et flott sted å feriere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.