Gå til innhold

Ansiktshår

Anbefalte innlegg

Gjest Hårfin:(
Skrevet

Leser at flere har problemer med kroppshår. jeg har imidlertid store plager med hår i ansiktet. Ikke over leppe, men på skinnet.

Det ser rett å slett ut som skinnskjegg.

Napper det med pinsett. Har også tatt i bruk saks, høvel og tørrvoks.

Bør vel oppsøke en klinikk som har laser. Noen som vet hvor mye slikt kan koste?

Noen som har noen råd i mellomtiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du har i ansiktet er "kinnet", med kj-lyd. Det du river av fisken før du spiser den, er "skinnet", med sj-lyd.

"............................................"

Gjest Calóni
Skrevet

Det du har i ansiktet er "kinnet", med kj-lyd. Det du river av fisken før du spiser den, er "skinnet", med sj-lyd.

Jeg kjempet lenge med meg selv, og klarte -såvidt- å unngå å kommentere det. Men bra du ikke klarte det, for da fikk jeg på en måte utløp for min frustrasjon likevel ;)

Skrevet

Jeg kjempet lenge med meg selv, og klarte -såvidt- å unngå å kommentere det. Men bra du ikke klarte det, for da fikk jeg på en måte utløp for min frustrasjon likevel ;)

Samme her! *lettet sukk* Har aldri sett noen skrive skinnet om kinnet før jeg...

Gjest heffalumpen
Skrevet

Funker ikke voks? Har aldri prøvd selv, men... Hvis du bruker høvel blir det vel skeggstubber? Hør i en hudpleiesalong. Sånn laser ol. er sikkert rådyrt - og unødvndig.

Gjest Calóni
Skrevet

Samme her! *lettet sukk* Har aldri sett noen skrive skinnet om kinnet før jeg...

Ikke jeg heller. Men vet om opptil flere som har fått ny skjede til jul :P

Skrevet

Jeg har store problemer med å ikke begynne å svette når jeg _leser_ de samme talefeilene som ungdommen snakker :-)

Skrevet

Ikke jeg heller. Men vet om opptil flere som har fått ny skjede til jul :P

"Nytt skjede".

Jai snakka like bra på nårge som deg, ditt ræva!

"............................................."

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ei venninne av meg tok nettopp bikinilinja med laser. Prisen på det var 1500 pr. behandling, hun betalte 1800 for å få med alt i umiddelbar nærhet (innside lår) ;o) Laserdama mente hun ville trenge 3 behandlinger da hår vokser i tre stadier.

Skrevet

Ei venninne av meg tok nettopp bikinilinja med laser. Prisen på det var 1500 pr. behandling, hun betalte 1800 for å få med alt i umiddelbar nærhet (innside lår) ;o) Laserdama mente hun ville trenge 3 behandlinger da hår vokser i tre stadier.

Takk skal du ha:) Da vet jeg sånn ca hvor mye det koster. Kommer det på 4000,- 5000.- er det verdt å bli kvitt. Særlig når det er i ansiktet.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Takk skal du ha:) Da vet jeg sånn ca hvor mye det koster. Kommer det på 4000,- 5000.- er det verdt å bli kvitt. Særlig når det er i ansiktet.

Ja, det vil jeg tro det er verd. Og så har du vel mindre hår i ansiktet enn ved bikinilinja, får jeg håpe ;o) Så om du sier 1500 tar du godt i, tror jeg.

Prisen jeg viser til er forresten ikke i Oslo. Om du bor i en eller annen stooor by er det kanskje litt dyrere?

Skrevet

Ja, det vil jeg tro det er verd. Og så har du vel mindre hår i ansiktet enn ved bikinilinja, får jeg håpe ;o) Så om du sier 1500 tar du godt i, tror jeg.

Prisen jeg viser til er forresten ikke i Oslo. Om du bor i en eller annen stooor by er det kanskje litt dyrere?

Ved bikinilinja er det noe mer, ja:) hi hi

Gjest norsklærer
Skrevet

Psst, det heter kinnet og kinnskjegg. Stor forskjell på et skinn og et kinn vet du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...