Gjest Hårfin:( Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Leser at flere har problemer med kroppshår. jeg har imidlertid store plager med hår i ansiktet. Ikke over leppe, men på skinnet. Det ser rett å slett ut som skinnskjegg. Napper det med pinsett. Har også tatt i bruk saks, høvel og tørrvoks. Bør vel oppsøke en klinikk som har laser. Noen som vet hvor mye slikt kan koste? Noen som har noen råd i mellomtiden? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Det du har i ansiktet er "kinnet", med kj-lyd. Det du river av fisken før du spiser den, er "skinnet", med sj-lyd. "............................................" 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Det du har i ansiktet er "kinnet", med kj-lyd. Det du river av fisken før du spiser den, er "skinnet", med sj-lyd. "............................................" Jeg kjempet lenge med meg selv, og klarte -såvidt- å unngå å kommentere det. Men bra du ikke klarte det, for da fikk jeg på en måte utløp for min frustrasjon likevel 0 Siter
bb71 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg kjempet lenge med meg selv, og klarte -såvidt- å unngå å kommentere det. Men bra du ikke klarte det, for da fikk jeg på en måte utløp for min frustrasjon likevel Samme her! *lettet sukk* Har aldri sett noen skrive skinnet om kinnet før jeg... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Funker ikke voks? Har aldri prøvd selv, men... Hvis du bruker høvel blir det vel skeggstubber? Hør i en hudpleiesalong. Sånn laser ol. er sikkert rådyrt - og unødvndig. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Samme her! *lettet sukk* Har aldri sett noen skrive skinnet om kinnet før jeg... Ikke jeg heller. Men vet om opptil flere som har fått ny skjede til jul 0 Siter
Prozak Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg kjempet lenge med meg selv, og klarte -såvidt- å unngå å kommentere det. Men bra du ikke klarte det, for da fikk jeg på en måte utløp for min frustrasjon likevel Jeg har store problemer med å ikke begynne å svette når jeg _leser_ de samme talefeilene som ungdommen snakker :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Ikke jeg heller. Men vet om opptil flere som har fått ny skjede til jul "Nytt skjede". Jai snakka like bra på nårge som deg, ditt ræva! "............................................." 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ei venninne av meg tok nettopp bikinilinja med laser. Prisen på det var 1500 pr. behandling, hun betalte 1800 for å få med alt i umiddelbar nærhet (innside lår) ;o) Laserdama mente hun ville trenge 3 behandlinger da hår vokser i tre stadier. 0 Siter
Gjest Hårfin:( Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ei venninne av meg tok nettopp bikinilinja med laser. Prisen på det var 1500 pr. behandling, hun betalte 1800 for å få med alt i umiddelbar nærhet (innside lår) ;o) Laserdama mente hun ville trenge 3 behandlinger da hår vokser i tre stadier. Takk skal du ha:) Da vet jeg sånn ca hvor mye det koster. Kommer det på 4000,- 5000.- er det verdt å bli kvitt. Særlig når det er i ansiktet. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Takk skal du ha:) Da vet jeg sånn ca hvor mye det koster. Kommer det på 4000,- 5000.- er det verdt å bli kvitt. Særlig når det er i ansiktet. Ja, det vil jeg tro det er verd. Og så har du vel mindre hår i ansiktet enn ved bikinilinja, får jeg håpe ;o) Så om du sier 1500 tar du godt i, tror jeg. Prisen jeg viser til er forresten ikke i Oslo. Om du bor i en eller annen stooor by er det kanskje litt dyrere? 0 Siter
Gjest Hårfin:( Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ja, det vil jeg tro det er verd. Og så har du vel mindre hår i ansiktet enn ved bikinilinja, får jeg håpe ;o) Så om du sier 1500 tar du godt i, tror jeg. Prisen jeg viser til er forresten ikke i Oslo. Om du bor i en eller annen stooor by er det kanskje litt dyrere? Ved bikinilinja er det noe mer, ja:) hi hi 0 Siter
Gjest norsklærer Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Psst, det heter kinnet og kinnskjegg. Stor forskjell på et skinn og et kinn vet du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.