Gjest lille rosinen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg sluttet med p-piller for over et år siden. Når jeg brukte p-piller hadde jeg regelmessig mensen når jeg skulle, men mindre og over færre dager enn før jeg begynte med p-piller. De siste månedene har jeg fått en mellommensen mellom de "vanlige" mensenene. Den vanlige mensen varer gjerne i 7-8 dager men jeg blør ikke like mye som før. Mange av de dagene er det mest slimete blod som varierer mellom rødt og brunt. Også går det vel litt over ei uke, så begynner jeg på'n igjen med slimete blod i brunt eller rødt. Til "vanlig" så blør jeg ganske mye og har en del kramper og blir veldig sliten. Men nå virker det som mensen blir fordelt mer over to ganger i mnd og kommer derfor ikke med samme styrke som før. Hva tror dere dette kan være? Er dette normalt? Har vært hos gynekolog før jul, og da så alt helt perfekt ut! Har ingen andre symptomer på noe. Har kun sex med samboeren min, så det er ingen kjønnssykdommer heller. Har gått ned et par kilo i vekt, men er frisk og sund ellers (har ingen spiseforstyrrelse som kan forårsake det). Håper noen kan gi meg noen ideer på hvorfor dette skjer.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227937-mensen-dobbelt-s%C3%A5-ofte-hva-skjer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.