Gjest NRKdokumentar Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Er det noen som vet hvordan det går med Siv og Knut i dag? Har de klart seg etter avrusinga? Jeg er så sjelden på Carl Johan, har ikke sett om han sitter der enda.. Håper virkelig det går godt for dem... 0 Siter
Gemini Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/04/15/463663.html 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/04/15/463663.html Ikke godt å si. På dokumentaren så har de nettopp begynt på avrusingen. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Ikke godt å si. På dokumentaren så har de nettopp begynt på avrusingen. Leste du i det hele tatt det som sto i svaret mitt? I såfall sier jeg bare "God dag mann økseskaft"... Eller skulle du kanskje heller lagt svaret ditt under trådstarters? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Leste du i det hele tatt det som sto i svaret mitt? I såfall sier jeg bare "God dag mann økseskaft"... Eller skulle du kanskje heller lagt svaret ditt under trådstarters? Beklager. Det var ment under trådstarters og ikke deg. Har ikke helt oversikten. *flau* 0 Siter
Gemini Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Beklager. Det var ment under trådstarters og ikke deg. Har ikke helt oversikten. *flau* Det er bare å stå i det innlegget man vil at svaret skal legge seg under. Så når du sto med mitt svar åpent, og klikket på "svar på dette innlegget", så gjorde du nettopp det, svarte på mitt innlegg. Så om du bare hadde klikket på trådstarters innlegg, og SÅ klikket på "svar på dette innlegget", så hadde svaret ditt kommet på rett plass. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Det er bare å stå i det innlegget man vil at svaret skal legge seg under. Så når du sto med mitt svar åpent, og klikket på "svar på dette innlegget", så gjorde du nettopp det, svarte på mitt innlegg. Så om du bare hadde klikket på trådstarters innlegg, og SÅ klikket på "svar på dette innlegget", så hadde svaret ditt kommet på rett plass. Skjønner. Jeg gjør den feilen ofte *kremt* 0 Siter
Gemini Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Skjønner. Jeg gjør den feilen ofte *kremt* Det er ingen krise, men den som starter tråden ser jo bare et svar nå i "svar til meg"-funksjonen. Og i lange tråder som blir uoversiktelige, så er det alltid ryddigere om man svarer der man vil svare, det blir mindre misforståelser av sånt, så lykke til, øvelse gjør mester ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.