Gjest Kanskje på tur???? Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Har bestilt tur til Egypt.Reiser i begynnelsen av mai.Føler det litt skummelt med all denne mombinen og terroren som har vært i dag.Hadde dere reist? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hadde nok tenkt meg om og fulgt nøye med på utviklingen. Blir det mer eller er det ferdig. Hørt hva UDI har å si 0 Siter
Sofline Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg hadde fulgt med på hva UDI mener om saken. Fraråder de å reise til landet, har du krav på pengene tilbake fra reisebyrået. 0 Siter
flisa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Nei - aldri -ferie for meg er ikke å gå rundt å engste seg. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Nei. Vi drømte om Egypt i fjor, vi bestilte sågar tur, men tok til vettet heldigvis. Som Flisa sier, ferie er IKKE å gå rundt og engste seg. 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det kommer an på hvem jeg reiser sammen med, og hvem som venter på meg hjemme. Med andre ord, har du noen som ikke vil miste deg hjemme, eller noen DU ikke vil miste med deg, så dropp turen. Har en barn feks, tar en jo ingen slike sjanser. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg tror ikke det vil være farligere der i mai enn det har vært de siste 10 årene, men som folk har sagt allerede så er det sikkert lurt å følge med på hva UDI anbefaler. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Nei - aldri -ferie for meg er ikke å gå rundt å engste seg. Amen! 0 Siter
keinstein Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg hadde ikke reist, men det er pga magasjuke. Egypt og landene videre vestover bortover Afrikakysten er magasjukeland av klasse. Vaksine er bortkastet. Folk kommer hjem og sier de har gått ned flere kilo pga spinnvill fordøyelse, og ødelagt ferie. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Nei, hadde ikke reist til egypt på ferie. 0 Siter
Line Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Turister i Egypt er bedt om å være spesielt aktsomme og oppmerksomme, pga situasjonen der nede. Jeg hadde ikke reist, ville heller booket om til et annet reisemål. Jeg liker å kunne slappe av når jeg har ferie... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.