Gå til innhold

Egypt

Gjest Kanskje på tur????

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje på tur????
Skrevet

Har bestilt tur til Egypt.Reiser i begynnelsen av mai.Føler det litt skummelt med all denne mombinen og terroren som har vært i dag.Hadde dere reist?

Videoannonse
Annonse
Mista nikket
Skrevet

Hadde nok tenkt meg om og fulgt nøye med på utviklingen. Blir det mer eller er det ferdig. Hørt hva UDI har å si

Skrevet

Jeg hadde fulgt med på hva UDI mener om saken. Fraråder de å reise til landet, har du krav på pengene tilbake fra reisebyrået.

Skrevet

Nei - aldri -ferie for meg er ikke å gå rundt å engste seg.

Skrevet

Nei.

Vi drømte om Egypt i fjor, vi bestilte sågar tur, men tok til vettet heldigvis.

Som Flisa sier, ferie er IKKE å gå rundt og engste seg.

Gjest kirsebær
Skrevet

Det kommer an på hvem jeg reiser sammen med, og hvem som venter på meg hjemme. Med andre ord, har du noen som ikke vil miste deg hjemme, eller noen DU ikke vil miste med deg, så dropp turen. Har en barn feks, tar en jo ingen slike sjanser.

Skrevet

Jeg tror ikke det vil være farligere der i mai enn det har vært de siste 10 årene, men som folk har sagt allerede så er det sikkert lurt å følge med på hva UDI anbefaler.

Skrevet

Nei - aldri -ferie for meg er ikke å gå rundt å engste seg.

Amen!

Skrevet

Jeg hadde ikke reist, men det er pga magasjuke. Egypt og landene videre vestover bortover Afrikakysten er magasjukeland av klasse. Vaksine er bortkastet. Folk kommer hjem og sier de har gått ned flere kilo pga spinnvill fordøyelse, og ødelagt ferie.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Nei, hadde ikke reist til egypt på ferie.

Skrevet

Turister i Egypt er bedt om å være spesielt aktsomme og oppmerksomme, pga situasjonen der nede.

Jeg hadde ikke reist, ville heller booket om til et annet reisemål. Jeg liker å kunne slappe av når jeg har ferie...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...