Gå til innhold

Concealer/dekkstift

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

God morgen! Er det noen som har tips om en god, men billig, concealer/dekkstift som både fungerer til å dekke over urenheter og under øynene(for å skjule ringer)??

Thankfully yours;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanebo sin concealer er kjempebra!

Kjøp minst en nyanse lysere enn huden din. Da dekker den best.

bugge -jenta
Skrevet

Lancome sin er fantastisk. Varer en evighet, og kan brukes som en blanding mellom dekkstift og foundation. Jeg bruker nr.2.i fargeskala. 1 er veldig lys. Ser ut som en liten tube, kremform.

Skrevet

Kjøp yves st.laurent (?) eller le praire. den siste har kanskje litt mer i "stiften" De er lysreflekterende og inneholder ikke pudder. Legger seg finere rundt øyne og mulige linjer.

Syns

Gjest baremei
Skrevet

Trodde du snakket om å skifte til sommerdekk.

;-D Hihi. Du har ingen gode tips til meg altså? ;)

Gjest baremei
Skrevet

Kanebo sin concealer er kjempebra!

Kjøp minst en nyanse lysere enn huden din. Da dekker den best.

Takk,jeg har hørt at kanebo er et bra merke. Men er ikke den veldig dyr? Jeg har litt slunken lommebok for tida, skjønner du...:(

Gjest baremei
Skrevet

Lancome sin er fantastisk. Varer en evighet, og kan brukes som en blanding mellom dekkstift og foundation. Jeg bruker nr.2.i fargeskala. 1 er veldig lys. Ser ut som en liten tube, kremform.

Ok, tusen takk! Husker du hva den koster, sånn ca.? Og har du lys hudtone? Min er veldig lys.. (nå er den nærmest grønnlig, haha), men jeg kan jo be de på parfymeriet om å hjelpe meg med fargevalg eventuelt.

Gjest baremei
Skrevet

Clinique er også bra :)

Clinique har jeg hatt før! Den der grønne penselen, sant? Var i grunnen fornøyd med den..men man leter stadig etter noe ENDA mer fantastisk, vettu, hehe;) Tenk å få Scarlett Johanssons hud med et svisj, du! Det skulle vært noe, det. Men så var det lommeboka også, da. Den skal bestandig ha siste ordet i saken. Sukk:(

Gjest baremei
Skrevet

Kjøp yves st.laurent (?) eller le praire. den siste har kanskje litt mer i "stiften" De er lysreflekterende og inneholder ikke pudder. Legger seg finere rundt øyne og mulige linjer.

Syns

Alle som har svart meg, har visst oversett min lille bønn om et BILLIG produkt, kremt;) Le Prarie-er det ikke de som koster rundt tusen kr tuben/flaska?! Det er litt mye for en student, dessverre...:( YSL er vel heller ikke det billigste, selv om det sikkert er et bra merke. Jeg hadde håpet på at Maybelline, Lóreal eller et av disse andre billigmerkene hadde et ok produkt for meg, jeg...Help?

Idéfix-for et kjempesøtt nick, forresten:))

bugge -jenta
Skrevet

Ok, tusen takk! Husker du hva den koster, sånn ca.? Og har du lys hudtone? Min er veldig lys.. (nå er den nærmest grønnlig, haha), men jeg kan jo be de på parfymeriet om å hjelpe meg med fargevalg eventuelt.

Jeg lurer på om det ikke er rundt 230 kr eller noe. Høres mye ut, men jeg blir ikke kvitt min. Føler jeg har den i årevis. Jeg vet ikke hva jeg skal si om ansiktfargen min. På kroppen kunne jeg vært reklame for blenda hvit, men har vel ganske lys til normalt farget hud i ansiktet. I og med at testeren er en tube, kan du smøre litt i ansiktet. Jeg er veldig fornøyd, og min søster bruker heller ikke annet. Det jeg liker med den er at jeg kan smøre den litt utover, enten det er røde flekker eller urenheter jeg vil dekke. Og den tørker ikke ut huden synes jeg. Den er verd pengene når man vet at man liker den i hvertfall. Men det med makeup er jo litt individuelt.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg lurer på om det ikke er rundt 230 kr eller noe. Høres mye ut, men jeg blir ikke kvitt min. Føler jeg har den i årevis. Jeg vet ikke hva jeg skal si om ansiktfargen min. På kroppen kunne jeg vært reklame for blenda hvit, men har vel ganske lys til normalt farget hud i ansiktet. I og med at testeren er en tube, kan du smøre litt i ansiktet. Jeg er veldig fornøyd, og min søster bruker heller ikke annet. Det jeg liker med den er at jeg kan smøre den litt utover, enten det er røde flekker eller urenheter jeg vil dekke. Og den tørker ikke ut huden synes jeg. Den er verd pengene når man vet at man liker den i hvertfall. Men det med makeup er jo litt individuelt.

Det var egentlig litt mer enn jeg hadde tenkt å punge ut med, men hvis den er så drøy, så utjevner det seg jo..hmmm. En tube er jo hygienisk i tillegg, bedre enn stift eller pensel. Jeg tror ihvertfall jeg skal kikke på den! Den har ikke noe annet navn enn Lancome,den concealeren?Takk igjen!

bugge -jenta
Skrevet

Det var egentlig litt mer enn jeg hadde tenkt å punge ut med, men hvis den er så drøy, så utjevner det seg jo..hmmm. En tube er jo hygienisk i tillegg, bedre enn stift eller pensel. Jeg tror ihvertfall jeg skal kikke på den! Den har ikke noe annet navn enn Lancome,den concealeren?Takk igjen!

Ja, det er dyrt, men den er drøy. Jeg prøver for mitt bare liv å huske når jeg kjøpte den sist, men kommer ikke på det.

Effacernes longue tenue(Long lasting Softening Concealer)

men pass nå på i tilfelle at du ender opp med rett farge. Det er bare to å velge i tror jeg, så det kunne vært verre.

Gjest baremei
Skrevet

Ja, det er dyrt, men den er drøy. Jeg prøver for mitt bare liv å huske når jeg kjøpte den sist, men kommer ikke på det.

Effacernes longue tenue(Long lasting Softening Concealer)

men pass nå på i tilfelle at du ender opp med rett farge. Det er bare to å velge i tror jeg, så det kunne vært verre.

:) Det får vi håpe på. 50 % sjanse for å velge rett da ihvertfall, hihi.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg hadde uten tvil investert i en litt dyrere dekkstift enn de fra loreal, maybellin osv hvis du har litt problemhud (jfr du søker å dekke urenheter).

Shiseido og kanebo er min anbefaling.

Skrevet

Takk,jeg har hørt at kanebo er et bra merke. Men er ikke den veldig dyr? Jeg har litt slunken lommebok for tida, skjønner du...:(

Ja, det er et dyrt merke :-(

Uansett varer denne concealeren lenge....

Jeg har også hørt at Maybelline har gode concealere/dekkremer. Dette merket er billigere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...