Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er i vår 11. pp nå. Jeg har etterhvert utviklet smerter som kan minne om endo... Og i går kom jeg meg ooomsider til legen. Godt å ha det overstått, ja! Det var egentlig ikke så fælt selv om jeg var fryktelig nervøs! Men jeg fikk da fram det jeg hadde på hjertet og det var vel egentlig det viktigste!Han tok meg seriøst og henviste meg videre til gynekolog, der har jeg fått time allerede om 14 dager. Da er vi i hvertfall et skritt videre mot en evt utredning:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227963-f%C3%B8rste-trinn-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvæfjordkaka:)

Så flott da! Håper du finner ut noe...Og at det helst ikke er noe som feiler. :-)

Hvilke symptomer er det du har da?

ER nesten sånn at man er litt teite...Begynner å kjenne etter og lurer på om det er andre ting som feiler en...:-)

Herregud, jeg blir helt tummelumsk av alt dette. :-)

Så flott da! Håper du finner ut noe...Og at det helst ikke er noe som feiler. :-)

Hvilke symptomer er det du har da?

ER nesten sånn at man er litt teite...Begynner å kjenne etter og lurer på om det er andre ting som feiler en...:-)

Herregud, jeg blir helt tummelumsk av alt dette. :-)

Hehe! kjenner igjen det der tummelumskhetene:) Jeg har egentlig vært plaget med krampelignende smerter i fra endetarm i mange år (7 kanskje) ved menustrasjoenen og de siste 3-4 mnd har det flyttet seg til magen også... men vi får håpe at det ikke noe skummelt og at alt er i skjønneste orden:)

*prøver så godt jeg kan å tenke positivt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...