Gå til innhold

Dette er skummelt - tør du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en CD-plate eller gammel data-CD. Legg den inn i mikroovnen med blanksiden opp.

Skru på ovnen ca 2-3 sekunder.

Hva skjer?

De gjorde det på norsk TV, i og for seg et gammelt og ufarlig stunt, men som vanlig på eget ansvar.

Videoannonse
Annonse
Gjest LucySky
Skrevet

Man får høre Per Kvist synge "Her kommer jeg, serru, serru".

Skrevet

Man får høre Per Kvist synge "Her kommer jeg, serru, serru".

Eller "Salmer og Sanger Vi Gjerne Hiver" av Prima Vera?

Gjest LucySky
Skrevet

Eller "Salmer og Sanger Vi Gjerne Hiver" av Prima Vera?

Si det da, Keinstein! Ikke har jeg mikro og ikke hadde jeg turt å prøve om jeg hadde. HVA SKJER?

Skrevet

Hva skjer'a?

Fyrverkeri ;-)

Og cd-platen blir krakelert som en gammel tekopp....

Skrevet

Jeg så de puttet en ballong i micro'n på Experimentet, men det ble en kjempeeksplosjon.

Don't try this at home, kids!

Skrevet

Si det da, Keinstein! Ikke har jeg mikro og ikke hadde jeg turt å prøve om jeg hadde. HVA SKJER?

Det er tynn metallfolie inne i plata. Det tar fyr med lyn som slår i alle retninger og blir brent i et underlig mønster inne i plasten. Nesten som et edderkoppspinn eller glasuren på keramikk. Et lite kunstverk med fine farger.

Skrevet

Jeg så de puttet en ballong i micro'n på Experimentet, men det ble en kjempeeksplosjon.

Don't try this at home, kids!

Hvite hønseegg eksploderer med et skikkelig smell, mens brune sier bare plopp. Hvorfor?

Stålull begynner å brenne.

Banan lukter gamle sure f.....

Skrevet

Tja, jeg skulle vel alltids tørre, men hvorfor i heite hule skulle jeg gjøre noe så meningsløst? Gi meg en god grunn eller fem. Bare for å se hva som skjer holder ikke, for det interesserer meg midt i ryggen for å være ærlig.

Jeg er visst blitt voksen, men det er i grunnen helt greit.

;-)

Skrevet

Jeg prøvde å ha en lyspære i mikron. Det var ganske tøfft :-)

Skrevet

Jeg prøvde å ha en lyspære i mikron. Det var ganske tøfft :-)

Sett inn en kopp med vann sammen med pæra, så slipper du at pæra smeller. Vannet tar det meste av overskuddsenergien. Det må være matt pære, og det den kan godt være utbrukt.

Skrevet

Tja, jeg skulle vel alltids tørre, men hvorfor i heite hule skulle jeg gjøre noe så meningsløst? Gi meg en god grunn eller fem. Bare for å se hva som skjer holder ikke, for det interesserer meg midt i ryggen for å være ærlig.

Jeg er visst blitt voksen, men det er i grunnen helt greit.

;-)

Hva? har du ikke prøvd f eks å la deg bli bitt av en hoggorm?

Du eier ikke jackass-evner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...