Gå til innhold

Pia Haraldsen er visstnok kjendis. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Pia Haraldsen skal inn i Big Brother for å lære deltagerne å være "kjendis".

Det bringer følgende spørsmål på banen: ER frk. Haraldsen en "kjendis" - og hvorfor er hun det? Kan noen forklare meg det?

Hvorfor er hun nok en person jeg vet navnet på, uten å ville det?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

7

• Gemini

6

• Reg@l

4

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette er et menneske som antagelig er litt kjent fordi hun er litt kjent. Jeg vet ikke hvem hun er, har bare sett navnet noen steder uten referanse til noe som helst.

Skrevet

Jeg tror hun først ble kjent da hun stilte i en kongelig barnedåp iført rosa kjole. Hun stoppet opp og poserte foran alle journalistene på den røde løperen, de knipset i vei og syntes det var litt glamour over henne, og siden har hun vært kjendis.

Jeg tror hun er i slekt med dronningen på en eller annen måte, men husker ikke helt hvordan det henger sammen.

Gjest LucySky
Skrevet

Dette er et menneske som antagelig er litt kjent fordi hun er litt kjent. Jeg vet ikke hvem hun er, har bare sett navnet noen steder uten referanse til noe som helst.

Niese til Sonja, født Haraldsen, og dermed kusine til Märtha og hennes bror.

Er det ikke sånn?

Og så veldig linselus, på en dannet og trendy måte, naturligvis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fordi hun har stukket trynet sitt opp i kamera tilstrekkelig mange ganger.

Pia Haraldsen er en kjendis av den patetiske typen. Hun er ikke kjendis fordi hun har utrettet noe, som de fleste andre, men fordi hun har arbeidet knallhardt for å bli kjendis, utelukkende for å bli kjendis, og uten å ha utrettet noe som helst.

Det er helt ufattelig at media gidder å interessere seg for dette stakkarslige mennesket.

Skrevet

Er det ikke sånn?

Er hun ikke "innadoptert" i nesten-kongefamilien da? Mener å ha hørt at hun ikke har et snev av såkalt "blått blod" i alle fall.

Selv hadde jeg ikke ant hvem neket er om jeg så hadde fått henne i fanget.

Skrevet

Er hun ikke "innadoptert" i nesten-kongefamilien da? Mener å ha hørt at hun ikke har et snev av såkalt "blått blod" i alle fall.

Selv hadde jeg ikke ant hvem neket er om jeg så hadde fått henne i fanget.

Godt å høre at det ikke bare jeg som er helt på jorde :-)

Skrevet

Fordi hun har stukket trynet sitt opp i kamera tilstrekkelig mange ganger.

Pia Haraldsen er en kjendis av den patetiske typen. Hun er ikke kjendis fordi hun har utrettet noe, som de fleste andre, men fordi hun har arbeidet knallhardt for å bli kjendis, utelukkende for å bli kjendis, og uten å ha utrettet noe som helst.

Det er helt ufattelig at media gidder å interessere seg for dette stakkarslige mennesket.

OK - så det er _derfor_ jeg ikke aner hvorfor hun er "kjendis" - fordi hun er kjendis i kraft av å være kjendis. Merkelig, merkelig. *rister på hodet*

Skrevet

Er det ikke sånn?

Nei, hun er stedatter av Dronning Sonjas nevø.

På ingen måte kongelig.

Hun var heller ikke invitert til den siste kongelige barnedåpen. I wonder why...? ;-)

Skrevet

Hvem er Pia Haraldsen?

En blondine. Det er vel omtrent alt jeg kan fortelle om henne. (Er sannerlig ikke sikker på at hun _er_ en blondine, heller - egentlig)

Skrevet

Jeg tror hun først ble kjent da hun stilte i en kongelig barnedåp iført rosa kjole. Hun stoppet opp og poserte foran alle journalistene på den røde løperen, de knipset i vei og syntes det var litt glamour over henne, og siden har hun vært kjendis.

Jeg tror hun er i slekt med dronningen på en eller annen måte, men husker ikke helt hvordan det henger sammen.

Jahaaa - steike, det er lett å bli kjendis i dag!!

Skrevet

Neida. Dronning Sonjas nevø har vært gift med moren hennes eller noe sånt. Hun er ikke i _slekt_ med fam. Haraldsen, og hun er heller ikke "inngiftet" i familien lenger.

Jeg har en mistanke om at kjendisstatusen hadde vært noe lavere dersom hun hadde sett ut som f.eks. lillesøsteren til Roy og Ruth Narvestad. Men jeg har veldig lite greie på sånt :-|

Gjest Persille
Skrevet

Er det ikke sånn?

Nei, hun er da ikke født Haraldsen?

Problemet er vel at ste-faren hennes heter Haraldsen, og når han nå har dumpet moren hennes, så er de "ute i kulden" hva kongefamilien angår ettersom jeg har skjønt.

Men hva relasjonen med ste-faren og Sonja er, det har jeg ikke helt oversikten over...

Gjest Persille
Skrevet

Nei, hun er stedatter av Dronning Sonjas nevø.

På ingen måte kongelig.

Hun var heller ikke invitert til den siste kongelige barnedåpen. I wonder why...? ;-)

Fordi ste-faren hennes dumpet moren, og hun er superbitter. Jeg er mest imponert over at hun skjeller ham ut i diverse medier på den måten hun gjør, det gir henne en skikkelig spot i rampelyset...

Hvem vil vel ha med en "kjendis" å gjøre, som uttaler seg sånn om andre "kjendiser"?

Skrevet

Nei, hun er da ikke født Haraldsen?

Problemet er vel at ste-faren hennes heter Haraldsen, og når han nå har dumpet moren hennes, så er de "ute i kulden" hva kongefamilien angår ettersom jeg har skjønt.

Men hva relasjonen med ste-faren og Sonja er, det har jeg ikke helt oversikten over...

Hun ble adoptert av Dronning Sonjas nevø, så han er ikke "bare" stefaren hennes.

Skrevet

Så hun hadde oppført yrket sitt i et eller annet blad en gang.

"Trendsetter".

Himmel og hav.

Skrevet

Så hun hadde oppført yrket sitt i et eller annet blad en gang.

"Trendsetter".

Himmel og hav.

*hi hi hi* Det er jo direkte morsomt!

Skrevet

Akkurat nå er hun vel programleder for et eller annet dusteprogram også vel?

Gjest sandex
Skrevet

*hi hi hi* Det er jo direkte morsomt!

Liker Pia jeg :) selv om hun er kasta ut av kongefamilien :) Kanskje nettop derfor jeg liker henne.. hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...