Gå til innhold

Pia Haraldsen er visstnok kjendis. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi tabloidpressen trenger noe å skrive om og leve av.

Hun blir brukt - og bruker tabloidpressen - i en symbiose.

Og så finnes det desverre mange nok som synes det er spennende å lese om - av en eller annen grunn....

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

7

• Gemini

6

• Reg@l

4

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, hun er da ikke født Haraldsen?

Problemet er vel at ste-faren hennes heter Haraldsen, og når han nå har dumpet moren hennes, så er de "ute i kulden" hva kongefamilien angår ettersom jeg har skjønt.

Men hva relasjonen med ste-faren og Sonja er, det har jeg ikke helt oversikten over...

Han er bror til Dronning Sonja.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Så hun hadde oppført yrket sitt i et eller annet blad en gang.

"Trendsetter".

Himmel og hav.

hehe - trendsetter? Ja så klart, alle jeg kjenner, meg selv inkludert kler oss som Pia Haraldsen. Det hun kler seg i er kult.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvorfor hun er kjendis? Eneste grunnen for det er vel at folk ønsker å lese om glamour og pene mennesker.

Hun er jo ikke kjent for å ha utrettet noe, hun er rett og slett kjent for å være kjendis, og intet annet.

Skrevet

Han er bror til Dronning Sonja.

Nei, ikke så nær. Nevøen (ifølge tabloidpressen).

Skrevet

Nei, ikke så nær. Nevøen (ifølge tabloidpressen).

Ble feil det ja:o)

Pia Haraldsen er stedatter av dronning Sonjas nevø, Karl Otto Haraldsen.

DET er riktig.

Skrevet

Ble feil det ja:o)

Pia Haraldsen er stedatter av dronning Sonjas nevø, Karl Otto Haraldsen.

DET er riktig.

Og det har da den godeste Pia skodd seg skikkelig på! Det skal hun ha.

Gjest Persille
Skrevet

Hun ble adoptert av Dronning Sonjas nevø, så han er ikke "bare" stefaren hennes.

Er du sikker på at hun er adoptert?

Skrevet

Og det har da den godeste Pia skodd seg skikkelig på! Det skal hun ha.

Hun har hatt vett nok til å utnytte seg på det området ja, utrolig!

Skrevet

Hun var sammen med kronprisen av Luxemburg en periode. Hun nøt oppmerksomheten så mye at hun har gjort alt for å bli i rampelyset.

Skrevet

Jahaaa - steike, det er lett å bli kjendis i dag!!

Men det hjelper å se pen ut i bikini hvis man skal bli kjendis.

Skrevet

Er du sikker på at hun er adoptert?

Det mener jeg å ha hørt også.

Skrevet

hehe - trendsetter? Ja så klart, alle jeg kjenner, meg selv inkludert kler oss som Pia Haraldsen. Det hun kler seg i er kult.

Asså, dere er teite asså! Pia er faktisk best i Norge på å herme etter Paris Hilton. Ække det liiiite kult så veit ikke jeg. Asså.

Skrevet

Det mener jeg å ha hørt også.

Hun heter opprinnelig hverken Pia eller Haraldsen.

Husker ikke hennes egentlige navn, men det er noe helt annet.....

Skrevet

Hun ble kjendis fordi hun var sammen med en luxemburgsk prins. Mest kjent er hun vel for å kalle seg dronning Sonjas niese (det er hun ikke, det er eks-stefaren hennes som er nevøen til Sonja). Spør du meg er hun uspiselig.

Skrevet

Nei, hun er da ikke født Haraldsen?

Problemet er vel at ste-faren hennes heter Haraldsen, og når han nå har dumpet moren hennes, så er de "ute i kulden" hva kongefamilien angår ettersom jeg har skjønt.

Men hva relasjonen med ste-faren og Sonja er, det har jeg ikke helt oversikten over...

Eks-stefaren hennes er nevøen til Sonja.

Skrevet

Hun er født Renate ett eller annet (Østlien eller noe liknende tror jeg).

Hehe, Renate høres ikke så kongelig ut nei.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hele greia er helt latterlig. Hun skal lære de og være kjendis, ja.. For hun er en stor kjendis og de som er med i BB blir enda større!! -Noe som skurret der..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...