Gå til innhold

Pia Haraldsen er visstnok kjendis. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du sikker på at hun er adoptert?

Hvis man skal tro på det som står i sladderbladene, så ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

7

• Gemini

6

• Reg@l

4

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun er født Renate ett eller annet (Østlien eller noe liknende tror jeg).

Renate Strømsnes var visst hennes "døpenavn" (uten at jeg vet om hun er døpt eller ei, fant jeg ut etter et lite søk på nettet.

Pia Haraldsen heter visst nå egentlig Pia Renate Strømsnes Haraldsen. Haraldsen-navnet har hun fått fordi stefaren adopterte henne. Pia tror jeg kun kommer av eget ønske om å bytte navn.

Skrevet

Hun ble vel "kjendis" fordi hun var kjæreste med kronprinsen av Luxenburg eller noe slikt. Også er hun litt i slekt med vårt kongehus.

Men hvorfor alle kaster seg over henne er mer enn jeg kan forstå. Jenta er fullstendig talentløs - en typisk Å-kjendis...

Gjest Persille
Skrevet

Hvis man skal tro på det som står i sladderbladene, så ;-)

Og det gjør vi selvfølgelig :)

Skrevet

Renate Strømsnes var visst hennes "døpenavn" (uten at jeg vet om hun er døpt eller ei, fant jeg ut etter et lite søk på nettet.

Pia Haraldsen heter visst nå egentlig Pia Renate Strømsnes Haraldsen. Haraldsen-navnet har hun fått fordi stefaren adopterte henne. Pia tror jeg kun kommer av eget ønske om å bytte navn.

Det æj nok litt letteje å hete Pia enn Jenate nåj man ikke kan si æj...

Skrevet

Hehe - kan hun ikke si R?

Skrevet

Sier hun ikke R? Hun kan i alle fall ikke si kj-lyden.

Skrevet

Er hun ikke fra Snarøen da? Barn på Snarøen får vel ikke lov til å leke med barn som heter Ronny eller Renate. :-)

Skrevet

Er hun ikke fra Snarøen da? Barn på Snarøen får vel ikke lov til å leke med barn som heter Ronny eller Renate. :-)

hehe

Det var nok en grunn til å skifte navn ja, ikke så mye om hun kunne si R eller ikke... ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Klart det :-)

Vi tror på Vg, Se & Hør, julenissen og tannfeen.

Soleklare sannheter alt sammen! Og ikke bare det, vi baserer våre dialoger, forbilder og diskusjoner på det også ;)

Skrevet

Vi tror på Vg, Se & Hør, julenissen og tannfeen.

Soleklare sannheter alt sammen! Og ikke bare det, vi baserer våre dialoger, forbilder og diskusjoner på det også ;)

Naiviteten lenge leve ;-)

Skrevet

hehe

Det var nok en grunn til å skifte navn ja, ikke så mye om hun kunne si R eller ikke... ;-)

Sånn "Astrid Anker-Hansen-R" tror jeg forøvrig bare gir streetcred, for da har man hatt fransk au pair. ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Naiviteten lenge leve ;-)

Hva skulle vi vel gjort uten? Hva skulle vi snakket om da??

Skrevet

Sånn "Astrid Anker-Hansen-R" tror jeg forøvrig bare gir streetcred, for da har man hatt fransk au pair. ;-)

Jeg vet ikke hvordan noen Anker-Hansen uttaler det ene eller andre. Jeg er flau nok over i det hele tatt å gjenkjenne at navnet kommer fra Cæsar.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan noen Anker-Hansen uttaler det ene eller andre. Jeg er flau nok over i det hele tatt å gjenkjenne at navnet kommer fra Cæsar.

"Såssen" Krohg snakker sånn utenfor cæsar også da. :-)

Skrevet

"Såssen" Krohg snakker sånn utenfor cæsar også da. :-)

Javel.

Gjest Wolverina
Skrevet

Dama er pur tragedie.

Har ikke noe mer å si om den saken ;-p

Skrevet

Hehe - kan hun ikke si R?

Haj du ikke højt henne på det Shopaholic programmet da? "Den sjolen vaj ikke noe pen asså..."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...