Reg@l Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Sier hun ikke R? Hun kan i alle fall ikke si kj-lyden. Tror hun og Asbjøjn Bjekke hadde blitt et vidunderlig kjendispar ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Vi tror på Vg, Se & Hør, julenissen og tannfeen. Soleklare sannheter alt sammen! Og ikke bare det, vi baserer våre dialoger, forbilder og diskusjoner på det også *sjokkert* Se&Hør og julenissen i samme setning??? SKAMME seg! 0 Siter
Goliath Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Renate Strømsnes var visst hennes "døpenavn" (uten at jeg vet om hun er døpt eller ei, fant jeg ut etter et lite søk på nettet. Pia Haraldsen heter visst nå egentlig Pia Renate Strømsnes Haraldsen. Haraldsen-navnet har hun fått fordi stefaren adopterte henne. Pia tror jeg kun kommer av eget ønske om å bytte navn. Takk Gemini - det var dette jeg mente å ha hørt på radioen for en tid tilbake. Men du vet - hukommelsen er ikke helt som før.... Eller.....egentlig har jeg alltid hatt vanskelig for å huske navn, men nå har jeg endelig alderen å skylde på...he-he 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hva skulle vi vel gjort uten? Hva skulle vi snakket om da?? Sant nok. Litt sladder krydrer hverdagen? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.