Gå til innhold

avis under bark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et stort bed med en type hissig ugress (som snart kommer). Jeg har kjøpt bark, men hører med dere først, bør jeg legge plast eller aviser underst eller bare bark?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke plast, det blir for tett og fuktig hvis du i tillegg skal ha planter der i år. Ellers kan du legge plast over for å drepe det som evt. skulle komme opp.

Fiberduk kanskje?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi brukte en 'duk' vi kjøpte på plantasjen under barken. Og det funker iallefall fint. Svært lite ugress som titter opp der.

Skrevet

Vi brukte en 'duk' vi kjøpte på plantasjen under barken. Og det funker iallefall fint. Svært lite ugress som titter opp der.

Takk, vil kjøpe en sånn først ja. Ugress er kjedelig :)

Skrevet

Ikke plast, det blir for tett og fuktig hvis du i tillegg skal ha planter der i år. Ellers kan du legge plast over for å drepe det som evt. skulle komme opp.

Fiberduk kanskje?

Jeg kjøper en sånn barkduk. Deilig å ha Dol altså ;) takk

matildes mor
Skrevet

Jeg brukte et godt lag med våte aviser under før jeg fylte godt med bark oppå.Det er nå 4 år siden og det eneste jeg har behøvd å gjøre etterpå var å etterfylle med litt bark.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...