Gå til innhold

Ørebetennelse - hva lindrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, som gravid er det best å holde seg til Paracet :o)

Da jeg hadde øreverk som barn og tenåring, fikk vi en ØNH-spesialist til å stikke hull på trommehinnen. Da stopper smerten umiddlebart, og verken kommer ut. Men jeg vet ikke om det gjøres nå lenger? Hvis trommehinnen sprekker av seg selv, forsvinner også smerten, men da kan hullet komme på et mindre gunstig sted, blir stort osv. Men legen må avgjøre, ta en telefon!

Nei, de stikker ikke hull på trommehinna lenger. Det er visst fy-fy.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

24

• annegunn

9

• Mirabell

3

• Hawkwind

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei, hvordan går det med deg? Er du noe bedre i dag?

Jeg vet ikke helt, jeg... Kanskje omtrent som i går, tror jeg. Men har vært bedre i natt enn på lenge, så det er kanskje håp?

Skrevet

*mumle*

...da var det potte tett.

Uff da. Ikke ringt legen?

(Akkurat nå hikker Lillevill så kraftig at laptopen rugger på seg for hvert hikk :-p)

Skrevet

Uff da. Ikke ringt legen?

(Akkurat nå hikker Lillevill så kraftig at laptopen rugger på seg for hvert hikk :-p)

Hehe... her er det heftig beinspenning på gang. Lurer på om hun har litt klaus...

Legen...? *sparke*

Jeg tror kanskje jeg er litt bedre. Gjør ikke så vondt - jeg bare hører veldig dårlig, hehe.

Skrevet

Hehe... her er det heftig beinspenning på gang. Lurer på om hun har litt klaus...

Legen...? *sparke*

Jeg tror kanskje jeg er litt bedre. Gjør ikke så vondt - jeg bare hører veldig dårlig, hehe.

Trenger ikke høre så godt for å dole, heldigvis?

Og når det gjelder å ha det trangt: Da jentungen var nyfødt var det ingen sak å finne ut hvordan hun hadde ligget i magen på slutten - beina kunne lissom pusles sammen i en kompakt fosterstilling...

Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg... Kanskje omtrent som i går, tror jeg. Men har vært bedre i natt enn på lenge, så det er kanskje håp?

Du bør vel til legen igjen, tror du ikke det?

Skrevet

Trenger ikke høre så godt for å dole, heldigvis?

Og når det gjelder å ha det trangt: Da jentungen var nyfødt var det ingen sak å finne ut hvordan hun hadde ligget i magen på slutten - beina kunne lissom pusles sammen i en kompakt fosterstilling...

Hun her har ikke skjønt dette med fosterstilling, tror jeg... Hun ligger med rumpa under ribbena på høyre side og strekker beina langt ned på venstre side.

Magen min er ikke rund lenger - den er firkantet *himle*

Har forresten masse kraftige kynnere i dag...

Skrevet

Du bør vel til legen igjen, tror du ikke det?

Jeg er bedre nå, tror jeg... :-) Gjør ikke så vondt lenger i alle fall - de er bare veldig tette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...