Goliath Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostlandssendingen/5635526.html Personlig synes jeg det er viktigere å ivareta nåtidens miljø for fremtiden, enn hva det er å beskytte mulige fornminner som sansynligvis aldri vil bli gravd frem - om de i hele tatt finnes..... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er mulig jeg er litt teit - eller uopplyst: hva har dette med fornminner å gjøre...? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er mulig jeg er litt teit - eller uopplyst: hva har dette med fornminner å gjøre...? Akkurat det tenkte jeg på også. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Det er mulig jeg er litt teit - eller uopplyst: hva har dette med fornminner å gjøre...? Hey - de har endret på innholdet i artikkelen! Det stod opprinnelig at arkeologer og antikvarieren (eller noe sånt) i Oslo går i mot at slammet skal brukes i ny betong, for det KAN ligge fornminner i slammet. Og disse KAN bli ødelagt hvis slammet pumpes opp og filtreres - før slammet benyttes i betongen i bygging av nytt kaiområde. I stedet er det bedre(?) at slammet samles opp og dumpes utenfor Malmøykalven. Men nå har de plutselig fjernet denne delen av artikkelen.... 0 Siter
Goliath Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 Alt om bevaring av fornminner som argument for ikke å gjøre det artikkelen ellers omhandler, er blitt fjernet fra artikkelen. Så da forsvant også poenget mitt i det opprinnelige innlegget..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.