Gå til innhold

Slipp Jimmy fri!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Sett den enda?..Hvis ikke..løp og kjøp bilet! :-)

Jeg hadde skyhøye forventninger og allikevel..de ødela ingenting for meg, filmen var bare helt konge. Den var både rørende (stakkars Jimmy!) og hadde noen av de morsomste scene jeg har sett på film NOEN SINNE!:-D

Hva synes dere andre som har sett den?

Jeg håper virkelig den selger biletter også, jeg unner Nielsen all mulig suksess. Jeg synes han har en helt unik strek, og ingen skildrer skakkkjørte eksistenser så morsomt og så på kornet som han, samtidig som han gir figurene sine personlighet og individualitet, og han skildrer dem med en god posrsjon hjertevarme.

Løpp og kjøp biletter, og god fornøyelse! :-)

P.S Jeg har allerde sett den to ganger, og det med bare en dag i mellom (fordi mutter ville se den med meg, og kompiser ville se den og..) Den var IKKE det minste kjip gang 2. Det kan neggu ikke sies om alle fimer!

Videoannonse
Annonse
Gjest LucySky
Skrevet

Jeg skal se den snart! Gleder meg. Liker alt Chr.Nielsen gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...