Gå til innhold

Barnebidrag utover 18 år - noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest vanskelig med lover og regler gitt
Skrevet

Det sies jo at barn over 18 år fortsatt kan kreve barnebidrag hvis de fortsatt går på videregående skole.

Betaler man den samme summen som da de var under 18 år, eller er det andre satser?

Noen som vet?

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste jeg kjenner fikk 200 kr mnd i bidrag etter fylte 18. Alle andre som har søkt har fått avslag

Skrevet

Den eneste jeg kjenner fikk 200 kr mnd i bidrag etter fylte 18. Alle andre som har søkt har fått avslag

Gikk disse på skole?

Tusen takk for svar!!

Skrevet

Broren min fikk, tror han fikk det samme som mamma fikk før han ble 18. (Men jeg fikk ikke... æsj!)

Skrevet

Broren min fikk, tror han fikk det samme som mamma fikk før han ble 18. (Men jeg fikk ikke... æsj!)

vet du hva som er kravene til at man har rett på disse pengene?

Skrevet

Gikk disse på skole?

Tusen takk for svar!!

Siste året på videregående.

Skrevet

Nei, det er nok meningen at 18 åringene skal klare seg sjøl økonomisk selv om jeg ikke skjønner hvordan de skal klare det.

Skrevet

vet du hva som er kravene til at man har rett på disse pengene?

Du skal gå på videregående skole.

Gjest rett skal være rett uansett
Skrevet

Hvis du går på videregående skole kan du ha krav på bidrag. Datteren min på 18 år fikk innvilget bidrag der faren måtte betale 2600 pr mnd.Han har ingen fratrekk for overnattinger da hun ikke er hos faren sin.Han har ca 250.000 kr i årslønn og betaler bidrag for 2 barn og har ett barn i egen hustand. Søk du hvis du følger kriteriene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...