Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg måtte gå hjem fra jobb i dag fordi jeg ble så utrolig svimmel.

Satt foran PCèn og merket at skjermen seilte og at jeg nesten mistet bevisstheten. Nå har jeg sovet en time, og er litt bedre, men er fremdeles svimmel.

Hva kan dette være?

Jeg har spist nok og drukket nok, så det er ikke lavt blodsukker eller væskemangel. Er det vanlig å være svimmel under svangerskapet, eller bør jeg ta kontakt med legen?

Er 23+3 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228024-%C3%A5%C3%A5%C3%A5-s%C3%A5-svimmel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Høres nesten ut som om du er jernfattig .....

Jernlageret mitt var fint for noen måneder siden, og i følge legen min så er dette relativt stabilt.

Men fortsetter dette så kan det jo hende at det er en god idè og skjekke det en gang til...

fuji1365380447

Jeg har lavt blodtrykk til vanlig, men det er alltid mye lavere under graviditetene. Legen var skikkelig overrasket over hvor lavt det var, men jeg fungerte fint, bortsett fra noen slike svimmelanfall innimellom.

Jeg var hos legen på torsdag i forrige uke, og fikk da målt blodtrykket til å være 118/75.

Er dette lavt?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...